Brend Gloria
5

Promo / Prirodna kozmetika: Samo trend ili ipak budućnost

Posljednjih godina povratak prirodi i svemu što ima veze s njom postao je globalni trend, ne samo kod nas, već i širom svijeta. Preko prehrambenih, odjevnih, pa i kozmetičkih navika, etiketa "prirodno" postala je smjernica za djelovanje osviještenog i društveno odgovornog pojedinca.

Komercijalna kozmetika sadrži brojne štetne sastojke, od raznih konzervansa, naftnih derivata pa do pojačivača mirisa. Zbog svega navedenog sve više potrošača se okreće prirodnoj kozmetici.

Da tokovi svjetskog tržišta izravno utječu i na naše navike i potrebe pokazuje primjer mladog brenda Gloria iz Mostara koji se bavi proizvodnjom prirodne, ručno rađene kozmetike. Ideja se rodila iz želje i potrebe za stvaranjem prirodnih i sigurnih proizvoda za njegu koja je zahvaljujući kvaliteti prerasla u uspješan i cijenjen porodični posao.

"Dugotrajno korištenje komercijalne kozmetike ostavlja trag na koži, umrtvljuje je, usporava i ulijenjuje. Prelaskom na prirodne preparate koži dajete poticaj da bez smetnje obavlja svoje prirodne funkcije, a svjež i zaglađen ten bit će svakako primjerena i željena nagrada", izjavila je fitoaromaterapeutkinja i vlasnica brenda Gloria Volarić - Galić.

Kozmetika brenda Gloria je originalna i napravljena po jedinstvenim recepturama koje su rezultat fitoaromaterapeutskog i farmaceutskog znanja, a osnova proizvodnje ovog hercegovačkog brenda je eterično ulje smilja koje potječe s porodičnih plantaža.

Smilje je posljednjih godina doživjelo iznimnu popularnost u farmaciji i kozmetici. Globalno svjetsko tržište jednostavno vapi za proizvodima od smilja svjesno njegovih gotovo čudotvornih obilježja.

Upoznati s magičnom moći smilja, brend Gloria, kreirao je paletu proizvoda namijenjenih njezi lica – Zlatna kolekcija kao i liniju baziranu na osvježavajućem ulju lavande – Srebrena kolekcija, te ništa manje važnu kolekciju za njegu beba i muškaraca.

Kada su u pitanju cijene prirodne kozmetike na našem tržištu, tu obično vladaju zablude da je takva kozmetika skupa i nepristupačna. Iz Glorije su istakli da im je glavni motiv bio da potrošačima ponude izbor - da kvalitetan prirodan proizvod ponude po pristupačnim cijenama koje su pritom prilagođene i tržištu.

Promjenama navika, sazrijevanjem potrošačke kulture i formiranjem osviještenog kupca, prirodna kozmetika je postala mnogo više od "modernog" trenda, te sigurno osvaja titulu "kozmetika budućnosti". Potreba za zdravim životom, kao i za zdravom njegom, u bliskoj budućnosti postat će jedan od primarnih postulata modernog čovjeka.

Velike kozmetičke kuće svoje proizvode prilagođavaju novim potrošačkim potrebama, odgovarajući na njihove zahtjeve za zdravim i kvalitetnim životom u skladu s prirodom.