Ljudi su počeli koristiti parfeme otkad su prvi put shvatili da je čulo mirisa presudno ne samo za opstanak, već i za uživanje. Olfaktivno uživanje može biti svjesno i podsvjesno, a u svakom slučaju veoma upečatljivo, subjektivno, lično i intimno.
Mnogi događaji, pa i osobe mogu se u životu opisati mirisnim tonovima. Svako od nas čuva mirise iz djetinjstva, te mirise dragih osoba i mjesta. Parfem je nastao kao ljudsko priznanje velikog značaja čula mirisa i želje za uživanjem u bogatstvu mirisa.
Parfem kao umjetničko djelo, što je i pravno priznato, svakako zaslužuje pažnju, bez obzira na modu i ukus. Moda u svijetu mirisa je promjenljiva kao i naša svijest. Biramo parfem u zavisnosti da li se želimo osjećati samouvjerenije, svečano, romantično ili poslovno. Trendovi u svijetu parfema utječu na naš izbor, čak i kad im se želimo suprotstaviti, jer odražavaju svijest našeg društva.
Rasprava na PunMiris.com o pitanjima izbora i ukusima, kao i obilje informacija o sastojcima, tehnologijama izrade, olfaktivnim grupama i dizajnerima pomažu korisnicima u izboru parfema i razmjeni međusobnih iskustava.
Link: www.punmiris.com