Što bujnije to bolje
0

Obline su ponovo u modi, mršavice ne prodaju magazine

Klix.ba
Svjetski modni magazini često su bili na meti kritika javnosti jer su se na njihovim naslovnicama uglavnom pojavljivali mršavi, neuhranjeni modeli, koji su bili idoli milionima djevojčica. Na sreću, izgelda da su se vremena promijenila. Sada brojni magazini digitalno obrađuju fotografije djevojaka s naslovnica kako bi izgledale "punije" i kako bi njihove obline bile što izraženije.

Bujno poprsje i velika stražnjica su u modi, a za to su zasigurno uveliko zaslužne Beyonce, Jennifer Lopez, Kelly Brook i Kim Kardashian. Djevojke danas žele izgledati baš poput njih, ženstveno, seksi i zavodljivo.

"Više nije u modi izgledati mršavo. Svi žele obline i bujan dekolte, zbog čega sve više magazina odlučuje digitalno obrađivati fotografije i 'malo dodati' djevojci s naslovnice", kazao je stilista Phillip Bloch, objavio je Fox.

"Te jadne djevojke (modeli) prisiljene su da smršave i izgube obline. Tako da, kada njih fotografišemo, uvijek moramo retuširati fotografije kako bismo ih učinile punijim", kazala je Nadja Atwal, publicista i modni menadžer.

Inače, prvi put se o "dodavanju volumena" modelima počelo pričati nakon što je objavljeno da je Jane Druker, urednica magazina Zdravlje u Engleskoj odlučila retuširati fotografiju manekenke koja joj se činila premršavom i bolesnom da bi bila na naslovnici.

Danas to čine urednici brojnih poznatih magazina, kao što su SELF, Vogue, Cosmopolitan... No, ne dešava se to samo u magazinima. I filmska industrija u posljednje vrijeme traži uglavnom djevojke s oblinama te glavne glumice na plakatima često imaju bujnije poprsje nego u stvarnosti.

Ipak, iako izgleda zdravije, mnogi se protive i ovakvom prikazu žena.

"Praksa digitalnog obrađivanja fotografije da bi manekenka izgledala punije, izazovnije, mršavije, niže ili više, loše se odražava na modnu industriju. Sve su to tehnike koje stvaraju iliziju i iskrivljuju stvarnost. To je loše jer se žene sada upoređuju sa takvim fotografijama, a ne sa stvarnim osobama. I čak i ako znaju da u stvarnosti djevojke s naslovnica ne izgledaju tako, zbog neprestanog bombardovanja takvim fotografijama one se osjećaju kao da ne mogu pratiti standarde ljepote", kazala je Jena la Flamme, osnivačica organizacije Ugodno mršavljenje.

No, neki tvrde da je priča o manipulisanju fotografijama prenapuhana i da su modeli danas većinom djevojke koje imaju obline, a ne mršavice, kao što je nekada bilo praktikovano.

Bilo kako bilo, mršavice više nisu u modi. Časopise danas prodaju zavodljive žene sa bujnim oblinama.