Miris tla poslije kiše
40

Nova kolekcija brenda Mateyaneira: Kampanja Petrichor snimljena na jezeru nadomak Beča

E. Sk.
Foto: Stefan Koković
Foto: Stefan Koković
Dvije mlade dizajnerice Mateja Dujić i Neira Sinanbašić koje stoje iz brenda Mateyaneira predstavljaju novu kolekciju pod nazivom "Petrichor".

"Petrichor" predstavlja miris tla poslije kiše. Inspirisana različitostima unutar jednog karaktera, metamorfozama kroz koje jedna osoba prolazi na svom stilskom putu, kolekcija ima svoje čvrste i ozbiljne strane, no i one zaigrane, lepršave, ujedno je i provokativna i romantična, što dizajnerice najviše potenciraju kroz materijale i njihovo kombiniranje.

Nova kampanja u potpunosti vizualizira značenje riječi "Petrichor", snimljena je između dvije kiše, u magli, na jezeru nadomak Beča, u predivnoj prirodi. Za fotografiju je zaslužan Stefan Koković, s kojim su dizajnerice sarađivale i na kolekciji Retro Restart, šminka je djelo Dajane Pajkić, a kosa Mije Majhena.

"Htjele smo da editorial prenese sjetno ozračje jeseni i nepotpunu razbuđenost u hladnom jutru, što mislimo da je Stefan uspio zabilježiti na idealan način. Kaputi od kašmira, kožni setovi, odijela od vune i svile i ovog su puta našli svoje mjesto u kolekciji koja je predstavljena na revijama u Zagrebu, Sarajevu i Ljubljani, gdje je nagrađena od stručnog žirija priznanjem WOW za najbolji internacionalni dizajn", poručile su Mateja i Neira.