Moda i ljepota
0

Mladi kreativci iz BiH iznenadili na 'Magdaleni'

Klix.ba
Dodjelom nagrada u Mariboru je svečano završen peti po redu Festival vizuelnih komunikacija MAGDALENA, jedan od najvećih evropskih festivala za kreativce mlađe od 30 godina.

Odlazak 50 mladih sarajevskih kreativaca koji su za Magdalenu prijavili 107 radova, sponzorisao je sarajevski časopis Media Marketing. Na Magdaleni je učestvovalo preko 500 učesnika iz devet zemalja. Oni su prijavili ukupno 784 rada.

Žiri ovogodišnje Magdalene bio je veoma reprezentativan i činili su ga: Anne Telford (San Fransisco), glavna urednica magazina Communications Art, predsjednica žirija, Jan Cvitković, arheolog, scenarista, glumac i režiser, Vuk Ćosić, vođa korisničkog odjela u RenderSpace-Pristop Interactive, Lazar Džamić, EHSbrann London, Dyvan Ingham, kreativni direktor Strawberrystrog Amsterdam i Dejan Kršić iz Zagreba.

Najveći uspjeh među bosanskohercegovačkim kreativcima postigao je svestrani mladi sarajevski umjetnik Faruk Šabanović čiji je TV spot "Rare Species" proglašen drugim najboljim radom na cjelokupnom festivalu. Tako je Faruk postao prva pratilja Magdalene, a sa istim spotom je i prvu nagradu u kategoriji TV spotova.

Prvu nagradu na kreativnom konkursu slovenskog GSM operatera SiMobila osvojila je Nerina Čorbadžić. Uz Zlatni grudnjak, dobila je i 500 eura. Zanimljivo je da Nermina nije htjela prijaviti ovaj rad jer nije vjerovala u njegovu kreativnost i to je učinila tek na nagovor svog profesora Bojana Hadžihalilovića.

Faruk Šabanović i Vedran Mujagić osvojili su drugu nagradu za web stranicu "Sarajevske zime" (www.sarajevskazima.ba).

Adnan Suljkanović osvojio je drugu nagradu na kreativnom konkursu prestižne Miami Ad School Varšava.

Timur Makarević i Dženan Jaganjac osvojili su drugu nagradu u kategoriji TV spotova za seriju od 4 TV spota Ede Maajke "Slušaj mater".

Drugu nagradu u kategoriji TV spotova osvojili su Ćazim Dervišević, Ismir Omeragić i Emir Zametica za TV spot za vlastiti produkcijski studio 012.

Drugu nagradu u kategoriji interaktivnih medija osvojili su Faruk Šabanović i Vedran Mujagić za web stranicu www.jazzfest.ba.

U Finale, za šta se takođe dobijaju plakete ušli su: Dalida Karić-Hadžiahmetović sa plakatom za jedinstveni ekonomski prostor u BiH, Nerina Čorbadžić, sa plakatom "One message received", Dejan Slavuljica sa tri plakata "Saddam u Americi" i Faruk Šabanović za TV spot Sarajevo Jazz Festival 2002.