Promo
125

Lindex predstavio mekane komade iz Pink kolekcije za podršku u borbi protiv raka dojke

Foto: D. Ć./Klix.ba
(Foto: D. Ć./Klix.ba)
Lindex je i ovaj oktobar, mjesec borbe protiv raka dojke, obilježio specijalno dizajniranom Pink kolekcijom od čije prodaje će deset posto sredstava biti donirano u cilju podrške borbi protiv raka dojke.

Ugodni komadi odjeće, mekana pletiva, prozračne bluze, haljine i suknje kreativnih printeva, uz modne dodatke, predstavljeni su danas u Sarajevu pred brojnim damama na događaju koji je imao za cilj osnažiti i inspirisati žene da vole sebe i brinu o svom zdravlju.

Pored toga što su predstavili različite komade odjeće po koje će brojne dame pojuriti do prvih Lindex prodavnica već kroz narednih nekoliko dana, Lindex je današnji modni događaj ustvari iskoristio da podstakne dame i pošalje poruku od kolike važnosti je jačanje svijesti o karcinomu dojke te redovno obavljanje preventivnih pregleda.

"Pink kolekcija od izuzetne je važnosti za Lindex u cijeloj Evropi. Prethodnih godina u BiH donirana su sredstva Klinici za onkologiju i radioterapiju, organizacionoiij jedinici Univerzitetsko kliničkog centra Tuzla, Savezu žena oboljelih od raka dojke 'Iskra' iz Banja Luke i mnogim drugima. Ove godine će se sav profit od specijalno dizajnirane torbe i narukvice iz Pink kolekcije donirati Odjelu onkologije Kantonalne bolnice Zenica", kazala je Almasa Lazović koja je otvorila današnju svečanost.

Alem Husejnović, marketing menadžer firme Tiffany koja je franšizni predstvnik za Lindex u BiH istakao je kako je borba s karcinomom dojke borba kojoj se mora kompletno društvo posvetiti.

"Ove godine predstavljamo našu Pink kolekciju uz moto 'Zajedno jači' gdje smo se odlučili kroz poruke medicinskih stručnjaka i dama koje su prošle ovu borbu te drugih koji su davali punu podršku širiti sijest o prevenciji karcinoma dojke. Artikli iz Pink kolekciju tu su kao podsjetnik da se trebamo više povestiti sebi i svom zdravlju", istakao je Husejnović.

Predstavljanju Pink kolekcije prisustvovale su i Aleksandra Domuz-Žerić i Nedeljka Kamberović, heroine koje su se izborile sa karcinomom dojke. Ujedinjene u svojoj misiji pružanja pomoći svim oboljelim ženama te podsjećanja da bolest ne bira, one su podijelile svoje životne borbe s prisutnim damama.

"Karcinom se dešava sve mlađim ženama i alarmantno je da podižemo svijest o ovoj bolesti. Kada je meni dijgnosticiran u 33. godini, doživjela sam šok jer sam mislila da se dešava samo u pedesetim ili šezdesetim godinama. Da nisam pričala sa svojim prijateljicama i slučajno samu sebe pregledala, vjerovatno ne bih na vrijeme otkrila bolest. Drago mi je što imamo ovakva druženja da govorimo o prevenciji ove bolesti. Treba glasno pričati o karcinomu dojke kako bismo utjecali na smanjenje stope oboljelih žena. Prevencija je od velikog značaja i ono što dolazi uvijek je lakše podnositi uz podršku porodice i prijatelja koji su prethodno informisani o bolesti. Brojke su zastrašujuće i sve je veća pojavnost oboljelih mladih žena od karcinoma dojke bez ikakve genetske predispozicije. Dosta je onih koje navod da su živjele zdravo pa se karcinom smo desio iz nekih neobjašnjivih razloga. Ni medicina do sada nije dala neke konkretne odgovore, ali kada se već desi, onda treba pristupiti borbi", istakla je Domuz-Žerić.

Kamberović je govorila kako je podrška ljekara, porodice i društva izuzetno važna tokom borbe s bolešću, a ponajviše psihološka pomoć koja često izostaje u našoj zemlji.

"Daju vam papir na kojem piše da imate karcinom i ne znate šta ćete dalje. Ipak, žene su najače same. Koliko god sve to djelovalo zastrašujuće, vi ulazite u borbu i nemate puno izbora. Prihvatate situaciju u kojoj ste se našli i idete dalje", rekla je Kamberović.

Zdravstveno prosvjećivanje suština je boljeg, kvalitetnijeg i dugovječnijeg života, poručila je danas Aida Zujović-Ajanović, specijalista ginkologije i akušerstva. Dodala je kako je od velie važnosti da budemo okružene ružičastim trakicama koje simboliziraju podršku borbi protiv raka dojke.

"Kada pričate o nečemo, onda ćete potaknuti i druge da iznosu svoje probleme. Ranije je ova tema bila stigma, ljudi su se osjećali izolovano i napušteno, a sada se sve više otvoreno priča o karcinomu dojke. Treba se uključiti kompletna zajednica jer potrebno je pružiti pomoć i oboljeloj osobi i njenoj porodici", naglasila je Zujović-Ajanović.

Lindex je ponosni partner Pink Ribbon kampanje od 2003. godine, a u BiH od 2010. godine kroz Pink kampanju Lindex ujedinjuje svoje zaposlenike i kupce, te na taj način zajedno daju veliki doprinos u finansiranju za podršku u borbi kao i jačanju svijesti o rasprostranjenost ove bolesti.

Posljednjih 17 godina, zajedno sa svojim kupcima širom svijeta, Lindex je napravio doprinos sa 13,9 miliona eura usmjerenih prema istraživanjima o karcinomu dojke.

Ove godine Pink kolekcija sadrži 19 premium artikala koji će biti dostupni u svim Lindex prodavnicama od 10. oktobra.