Zbog kontroverznog videa
7

Kineske online prodavnice povukle iz ponude proizvode brenda Dolce & Gabbana

Klix.ba
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Nakon što je zbog rasističkih objava brenda Dolce & Gabbana otkazana modna revija u Šangaju, kineske online prodavnice povukle su njihove proizvode iz svoje ponude.

Kompanija Dolce & Gabbana je početkom ove sedmice objavila video u kojem jedna kineska manekenka štapićima jede pizzu i tjesteninu. Video je ubrzo uklonjen, ali je ostao sačuvan na pojedinim kineskim društvenim mrežama.

Kompaniju Dolce & Gabbana optužili su za trivijalizaciju kineske kulture i promociju stereotipa, a na bojkot ovog brenda pozvale su i brojne slavne ličnosti.

Iz ove kompanije su uputili izvinjenje i poručili da je suosnivaču kompanije Stefanu Gabbani profil bio hakiran.

Foto: Twitter
Foto: Twitter

"Mi duboko poštujemo Kinu i stanovnike Kine", naveli su.

Gabbana se također izvinio preko svog privatnog naloga, a objavio je i screenshot uvredljivih poruka na Instagramu za koje tvrdi da su ih napisali hakeri.

Kinesko tržište ključno je za modne kompanije i druge proizvođače luksuznih proizvoda. U izvještaju za 2018. godinu kompanija Bain & Company predviđa da će kinesko tržište luksuznih proizvoda ove godine rasti više od 20 posto.