Marketinški trik ili ne
9

Influenserka koja ima 2,6 miliona pratilaca nije uspjela prodati ni 36 majica

Klix.ba
U američkim medijima objavljena je priča koja pokazuje da biti influenser i nije tako lagan posao. Najbolji primjer je slučaj 18-godišnje influenserke Arii koja ima 2,6 miliona pratilaca, za koje se nadala da će biti kupci brenda odjeće koju je reklamirala.

Međutim, situacija baš i nije išla u njenu korist. Naprotiv, influenserka koja se na Instagramu predstavlja kao Arii trebala je prodati samo 36 majica koje bi joj osigurale pokretanje vlastite internetske trgovine s odjećom, u čemu nije uspjela. Svoje razočarenje podijelila je s brojnim pratiocima na Instagramu.

Arii je pojasnila da firma za proizvodnju odjeće s kojom sarađuje ima određena pravila vezana za prvu prodaju, što uključuje prodaju najmanje 36 komada iz linije.

"Dobijala sam povratnu informaciju od ljudi koji su tvrdili da im se sviđa moja odjeća te da su je htjeli kupiti. Ipak, niko nije održao svoju riječ pa sada firma neće moći isporučiti naružbe ni ljudima koji su zapravo kupili ono što sam reklamirala. To mi slama srce", napisala je Arii.

Njen status je izazvao burne reakcije i raspravu na Twitteru, nakon čega ga je obrisala. Ipak, komentari su se nastavili nizati, a Twitter rasprava rezultirala je marketinškim savjetima i trikovima. Među onima koji su isticali Ariine pogreške, bilo je i onih koji su pretpostavili da je njena objava o neuspjelom poslu samo marketinški trik.