Američka manekenka Gigi Hadid godinu je započela inovativnom kampanjom za italijanski brend Valentino u kojoj izgleda neprepoznatljivo.
Kampanju su osmislili renomirani fotografski duo Inez i Vinoodh koji je na originalan način prikazao prepoznatljive krojeve i estetski dizajn Pierpaola Piccolia.
Šminka u crvenim nijansama istakla je Gigine oči i obraze. S obzirom na to da rijetko nosi upadljvu odjeću i šminku, Gigi je pokazala da je pravi modni kameleon i da sve može iznijeti na sebi svojstven i originalan način, piše Harpers Bazaar.
U kampanji se, osim Gigi, pojavljuju i top modeli Adut Akech, Felice Noordhoff, Oumie Jammeh i Rianne Van Rompaey.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Od 25. do 27. aprila
U Sarajevo na festival stižu predstavnici turističkih agencija iz 15 zemalja svijeta
Vezani članci