Linija donjeg rublja je dobila ime po supruzi Fredericka Mellingera, osnivača kompanije. Kompanija je inače osnovana 1946. godine, a sada bi novim kreacijama trebala da se vrati svojim počecima kada su kreirali seksipilno donje rublje.
Nova kolekcija će obilovati matrijalima kao što su svila, saten i čipka te će odati počast luksuznom donjem rublju koje je Mellinger dizajnirao u pismima koje je slao svojoj, tada budućoj supruzi, tokom Drugog svjetskog rata. Kolekcija je ponajviše inspirisana glamurom zlatnog doba Hollywooda.
Iako je Mellinger zaslužan za "revoluciju rublja" u Americi, jer je kreirao glamurozno donje rublje u vrijeme kada su drugi dizajneri izrađivali tradicionalne i dosadne modele, prodaja ovoj firmi je posljednjih godina naglo opala. Neke od poznatih žena koje su ga reklamirale su Paris Hilton i Pamela Anderson, ali to nije pomoglo prodaji.
Nova glamurozna kolekcija za koju se nadaju da će se jako svidjeti pripadnicama nježnijeg, ali i jačeg pola, prodavat će se isključivo putem interneta.