Kao u zlatno doba Hollywooda
0

FOTO / Frederick’s of Hollywood vraća glamur donjem rublju

Klix.ba
Kultna kompanija donjeg rublja "Frederick’s of Hollywood" pokreće novi luksuzni brend - liniju za spavanje pod nazivom Harriett. Kompanija Frederick’s pokušava obnoviti imidž koji je nekada uživala među ljepšim spolom.

Linija donjeg rublja je dobila ime po supruzi Fredericka Mellingera, osnivača kompanije. Kompanija je inače osnovana 1946. godine, a sada bi novim kreacijama trebala da se vrati svojim počecima kada su kreirali seksipilno donje rublje.

Nova kolekcija će obilovati matrijalima kao što su svila, saten i čipka te će odati počast luksuznom donjem rublju koje je Mellinger dizajnirao u pismima koje je slao svojoj, tada budućoj supruzi, tokom Drugog svjetskog rata. Kolekcija je ponajviše inspirisana glamurom zlatnog doba Hollywooda.

Iako je Mellinger zaslužan za "revoluciju rublja" u Americi, jer je kreirao glamurozno donje rublje u vrijeme kada su drugi dizajneri izrađivali tradicionalne i dosadne modele, prodaja ovoj firmi je posljednjih godina naglo opala. Neke od poznatih žena koje su ga reklamirale su Paris Hilton i Pamela Anderson, ali to nije pomoglo prodaji.

Nova glamurozna kolekcija za koju se nadaju da će se jako svidjeti pripadnicama nježnijeg, ali i jačeg pola, prodavat će se isključivo putem interneta.