Promo / Calvin Klein Women dizajnirale žene inspirisane drugim ženama
Calvin Klein Women odražava dinamičnu i višestruku ženstvenost koja odražava kreativni duh Raf Simonsa i novu eru u Calvin Kleinu. Razvijena sa novim ženskim ulogama, kampanja Calin Klein Women slavi ženstvene ikone prošlih generacija i slavi heroine savremenog vremena.
Dizajnirana je sa svim ženskim ulogama danas, Calvin Klein kampanja slavi ikone prošlih generacija slaveći tako heroine savremene kulture.
Po prvi puta u istoriji parfema, žene su dizajnirale mirise inspirisane drugim ženama. Prema tome i cijeli koncept kampanje zasniva se na sloganu #IAMWOMEN – Ja sam žene.
U saradnji Lloyd & Co. i s umjetnicom Anne Collier, čije prepoznatljivo fotografsko djelo takođe karakteriše i ambalaže i radikalni dizajn bočice, kampanju Calvin Klein Women predstavljaju dvije žene Lupita Nyong'o i Saoirse Ronan.
Nagrađivane glumice su predstavnici njihove generacije, obje žene su univerzalno prepoznatljive po svom jedinstvenom talentu, kreativnosti, inteligenciji i snažnom karakteru. One su inspiracija za žene širom svijeta.
Nasuprot sebi, ove inspirativne žene su odabrale ličnosti iz prošlosti koje su ih inspirisale - ikone ženstvenosti.
Lupita Nyong'o izabrala je ikone Eartha Kitt i glumicu Katherine Hepburn, dok je Saoirse Ronan birala ikone Sissy Spacek i Nina Simone.
Uskoro kampanja #IAMWOMEN kreće i u Bosni i Hercegovini. Svaka žena može biti dio nje koristeći ovaj hashtag na svim društvenim mrežama.