Koštaju 9.000 dolara
56

Nestašica toalet papira povećala potražnju za pametnim toaletima: Mirišu, peru, suše...

Dž. L.
Nedostatak toaletnog papira širom svijeta povećao je Google potragu za bideima za najmanje 1.000 posto, a prodavači pametnih toaleta sada primjećuju i porast kupovine njihovih WC školjki i drugih alternativnih pametnih uređaja za toalet.

Mnogi danas u domaćinstvu ne mogu imati bide jer zauzima prostor. Na sreću, tu je sada kombinacija WC školjke i bidea koji je 1957. godine osmislio švicarski izumitelj Hans Maurer. Godinama kasnije, njegova ideja odletjela je na drugu stranu svijeta, piše Guardian.

Ono što se dešava danas jeste da svi koji se vraćaju s godišnjeg odmora iz Japana, pričaju o maštovitim toaletima. Onima čiji se poklopci podižu na prilazu te imaju posebne dodatke kao što su zagrijavanje sjedala, noćne lampice u školjki te razne načine pranja i sušenja zbog kojih je toaletni papir suvišan. Do 2002. godine gotovo polovina japanskih domova imala je jednu ovakvu WC školjku. Često se i unajmljuju, servisiraju i dubinski čiste svakih nekoliko mjeseci. Mnoge od njih proizvodi Toto, proizvođač najsofisticiranijih uređaja na tržištu.

Ova japanska kompanija dizajnira WC školjke od 1980. godine. Najnoviji model Neorest NX uključuje posebnu opciju pranja za žene, mirisni filter, keramičku glazuru za optimalnu higijenu površine školjke, kao i trostruko "tornado" ispiranje.

Otkako je počela panična kupovina toaletnog papira, iz Tota kažu da se zainteresovanost kupaca za njihovom kraljevskom WC školjkom povećala za 200 posto. Podaci Googlea pokazuju i da je potraga za "pametnim toaletima" došla do njihove najviše tačke otkako je započelo praćenje 2004. godine.

Međutim, samo oni dubokog džepa mogu sebi priuštiti jedan kraljevski toalet. Japanski pametni toalet košta najmanje 9.000 dolara. Ipak, na tržištu postoje i jeftinije varijante pametnih WC školjki za otprilike 4.000 dolara. Na kraju, mnogi najčešće završe s kupovinom bidea ili kombinacije toaleta i bidea za nekoliko stotina dolara.