Nije bila oprezna
7

Britanka naručila savršenu komodu za svoj dom, a dobila "iznenađenje"

DP
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Korisnica Facebooka iz Velike Britanije će sljedeći put sigurno obratiti pažnju na sve detalje prije kupovine nakon što je doživjela neugodno iznenađenje.

Članica Facebook grupe DIY On a Budget mislila je da je pronašla idealan komad namještaja za svoj dom, po povoljnoj cijeni, ali kada joj je narudžba stigla, shvatila je da je napravila ogromnu grešku.

Online kupovina može biti veoma nezgodna, ako ne obratite pažnju na sve karakteristike proizvoda koji želite kupiti. Ovu lekciju je na teži način naučila i jedna Britanka. Ona je tražila savršenu i jeftinu komodu za svoj dom, koju može restaurirati po svom ukusu. Nakon duge potrage, naišla je na savršenu komodu, koja je za neko čudo bila na sniženju na Grouponu, koštala je samo 17 funti, prenosi Mirror.

Naručila je komodu, ali nije shvatila da je pogriješila sve dok šarena komodica nije stigla na kućnu adresu. Ona je brzo nakon primanja narudžbe podijelila svoju grešku na društvenim mrežama, gdje su je mnogi korisnici podržali, jer su i oni sami napravili sličnu grešku.

Zaslijepljena odličnom cijenom, zaboravila je provjeriti dimenzije komode. Minijaturna verzija komode, odnosno kutija za nakit, dovoljna je za nekoliko pari čarapa ili donjeg rublja, ali ne i za ono što je ona mislila.

"Želim vas malo nasmijati. Kupila sam online ono za što sam mislila da je odličan popust, komoda od 17 funti na Grouponu. Naravno, nisam pogledala koje je veličine, izgledala je veliko na fotografijama", napisala je korisnica.

Ispostavilo se da je u odličnom društvu, jer su korisnici nastavili komenarisati i opisivati svoje greške.

"Napravila sam istu grešku, ali srećom, moja kći je obožava, u njoj drži lakove za nokte i šminku", dodala je druga korisnica.

Ovo nije prva niti posljednja zavaravajuća reklama na koju ćete naići na internetu, zato je veoma važno pročitati cijelu specifikaciju proizvoda, a ako i poslije toga niste uvjereni, postavite pitanje prodavačima o proizvodu koji vas zanima.