lifestyle
4

Kako su djeca koja otpakuju igračke postala YouTube zvijezde

Klix.ba
Jeste li znali da je petina od 100 najposjećenijih YouTube kanala posvećena igračkama? Mlađa publika donosi ogroman broj pregleda kanalima sa dječijom muzikom, crtićima i vlogovima, a to najbolje ilustruje kanal dječaka Ryana.

Ryan, kao i svi dječaci predškolskog uzrasta, obožava igru sa autićima, vozićima, Lego i Disney igračkama, Play-Dohom i Minionsima. Ipak, za razliku od mnogih svojih vršnjaka, on se igra pred milionskim auditorijem.

Ryan je mlada zvijezda YouTube kanala Ryan's Toys Review koji ima više od 2,5 miliona pretplatnika i četiri milijarde pregleda, što je fascinantno ako se uzme u obzir da je kanal pokrenut tek u martu 2015. godine.

Ryanovo otvaranje igračaka i njihovo komentarisanje toliko je popularno da je u martu 2016. njegov kanal proglašen drugim po posjetama na ovom videoservisu. Uskoro bi se mlađahni Ryan mogao naći i na samom vrhu liste s obzirom da sa 645,2 miliona pregleda prijeti da svrgne Justina Biebera.

Brojni su kanali slični Ryanovom, a otvaranje i komentarisanje igračaka postalo je jedan od najgledanijih žanrova na YouTubeu. U top 100 čak ih je 20: Disney Car Toys Club, Fun Toyz Collector, Toy Monster, Toys and Funny Kids Surprise Eggs, CookieSwirlC, Blu Toys, Hobby Kids TV i Disney Car Toys samo su neki od njih. Samo u martu prikupili su 4,7 milijardi pregleda, profitirajući od činjenice da se mališani sve više udubljuju u YouTube.

Pa iako djeca vole gledati kako drugi otvaraju nove igračke, kritičari su prošle godine upozorili Google da bi pokretanjem aplikacije YouTube Kids mogao zamagliti granice između TV-a i reklamiranja.

Pregledamo li popularne stranice na YouTubeu, primijetit ćemo i da se u top 100 nalazi i devet kanala sa dječijim pjesmicama, a najbolje kotiraju Little Baby Bum, Baby Big Mouth i ChuChu TV.

Ruski crtići također su veoma traženi, a "Maša i medvjed" su na osmom mjestu liste 100 najgledanijih, sa 456,3 miliona pregleda.

Ukupno 42 od 100 najvećih YouTube kanala posvećeno je djeci i obuhvata 10,3 milijarde pregleda videosadržaja. Među njima su samo dva tradicionalno poznata dječija brenda - Disney Junior UK i Lego. Sve ovo sugeriše da su nekada poznate brendove "pregazili" novi i značajno popularniji, poput malenog Ryana koji ne radi ništa drugo već se iznenađuje, a potom i igra novim igračkama koje mu roditelji donesu.

Vezani članci