Jedna od osobitosti izložbe u Nacionalnoj akademiji jest stvaranje paraleli između Leonardovih vizija i današnjeg izgleda tih izuma. Odmah pored skica padobrana, bicikla, zračne jedrilice, tenka, automobila, koje je načinio renesansni umjetnik i naučnik, stoje fotografije tih tvorevina koje su postale dio naše svakodnevnice.
Slično je prikazano još oko 500 predmeta koji su nekad postojali samo u njegovom umu. Neizbježno je da se čovjek zapita kako je Leonardo mogao da ih vidi i nacrta pet stoljeća prije nego što su ljudima bili na raspolaganju materijali i znanja potrebna za njihovu izradu.
Posjetitelji imaju priliku da vide 1.286 Leonardovih crteža koji nedvosmisleno ukazuju da je bio daleko ispred svoga vremena. Izložba u Rimu pružila je također priliku široj publici da se upozna s jedinstvenim načinom pisanja tog genija.
Leonardo je sve bilješke pisao s desna na lijevo, okrenutim slovima, tako da se rukopis može pročitati u ogledalu. Jedan od razloga takvog načina pisanja je taj što je genije bio ljevak, a drugi vjerojatno taj što je želio stvoriti neku vrstu misterije oko svoje ličnosti, a možda i zaštiti svoje bilješke.
Za neke će možda biti iznenađenje da je taj genij ipak vodio računa i o "ovozemaljskim" stvarima. Na marginama listova s botaničkim crtežima, nacrtima topa ili nizovima kompliciranih matematičkih jednadžbi nalaze se i popisi za nabavku namirnica ili razne banalne primjedbe poput jedne koja glasi: "Zašto se moja supa ohladila?"