Gastro
0

Prehrambene kompanije u borbi protiv gojaznosti djece

Sarajevo-x.com
Jedanaest najvećih kompanija hrane i pića u Sjedinjenim Američkim Državama usvojit će nova restrikcijska pravila za oglašavanje. Reklame namijenjene djeci ispod 12 godina bit će podvrgnute strogom ograničavanju kako bi se napravio korak dalje u sprječavanju pretilosti kod manje djece.

Jedanaest najvećih kompanija će usvojiti nova pravila u reklamiranju za populaciju ispod 12 godina kako bi se smanjila sve veća pojava gojaznosti kod manje djece. Pod pojam restriktivne mjere spada i korištenje popularnih likova iz crtanih filmova, prenosi CBS News.

Kompanije kao što su Campbell Soup Co., General Mills i PepsiCo objavile su nova pravila oglašavanja koja je usvojila i Komisija Federalne trgovine. Pravilima će se pokušati izvršiti pritisak na druge kompanije kako bi se smanjili problemi gojaznosti kod male djece, za koje se smatra da je marketing uvelike odgovoran.

"Same promjene u marketingu neće riješiti problem gojaznosti djece, ali će njihovim roditeljima pomoći u odabiranju zdravije hrane", stoji u izjavi čelnice Komisije Deborah Platt Majoras. Ona je naglasila da su skoro dvije trećine reklama ovih 11 kompanija upućene direktno djeci.

Po pravilima koja su kompanije nametnule same sebi sedam njih neće više koristiti licencirane likove iz crtanih filmova ili TV serija, a ostale četiri kompanije neće uopće praviti reklame za djecu ispod 12 godina.