Ustaljena praksa
9

Zbog čega mnogi fast food restorani imaju logo u crvenoj i žutoj boji

I. S.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Sigurno ste primijetili da mnogi fast food restorani imaju logo u crvenoj i žutoj boji. Jeste li se ikada zapitali zašto biraju baš njih?

Naime, ove boje privlače kupce, a da oni toga nisu ni svjesni. Raspoloženje koje one bude idealno je za njihovo ciljno tržište. Crvena stimulira apetit i mami pažnju, a žuta izaziva osjećaj sreće i druželjubivosti.

Njima se kupcima poručuje da što prije trebaju ući i kupiti hranu te se nakon toga vratiti u što kraćem roku kako bi opet u sebi probudili osjećaj sreće i zadovoljstva nakon što pojedu fast food.

Osim toga, žuta boja je najvidljivija na dnevnom svjetlu, zbog čega je McDonald'sovo M moguće uočiti s velike udaljenosti.

Treba spomenuti i da se sve veći broj fast foodova u posljednje vrijeme odlučuje okrečiti poslovnice u zelenu boju. Ovim nastoje poručiti da su njihovi proizvodi ekološki prihvatljivi.

Naš mozak prepoznaje "jezik" boja mnogo brže nego riječi zato što boje djeluju direktno na naše emocije.