Francuska
0

TV reklama za Oranginu "previše seksi"

Sarajevo-x.com
Francuska TV reklama za popularno bezalkoholno piće Oranginu u kojoj životinje nose pripijene bikinije i zavodljivo plešu na šipkama, vjerovali ili ne, izazvala je negodovanje gledatelja.

U neobičnoj reklami fokus je na ljubavnoj priči između srne i medvjeda, a u posljednjim scenama boce Orangine eksplodiraju između bedara zebri i Oranginom su poprskana poprsja drugih životinja.

Reklama "Prirodno sočna" (Naturally Juicy), koju je kreirala francuska marketinška agencija, našla se na udaru kritika od strane dječijih organizacija i grupa za jednakost spolova. "Orangina je piće koje je najviše namijenjeno djeci i mladim ljudima, ali nova reklama ovaj proizvod stavlja u veoma seksualiziran i provokativan kontekst", prokomentarisala je za medije Claude Knights, direktorica dobrotvorne organizacije za djecu Kidscape.

Također je dodala kako "gotovo mračan animirani portret životinja, pun seksualnih aluzija, stvara veoma zbunjujuće poruke".

To je, prema mišljenju Cladue Knights, još jedan primjer korištenja seksualnih prizora s ciljem prodaje proizvoda djeci.

ASA - Advertising Standards Agency primila je čak 147 žalbi, nakon što je "kontroverzna" reklama prvi put u Francuskoj prikazana 1. augusta, tokom emitiranja epizode TV showa "How To Look Good Naked". Glasnogovornik ove agencije je kazao kako još uvijek nije odlučeno da li je potrebno pokrenuti istragu ili ne.