Whopper burger
25

Reklama poznatog lanca brze hrane "Burger King" zgrozila potrošače

DP
Burger King ponovo "oblikuje" sliku svog poznatog Whopper burgera. Kompanija je odlučila u novoj, pomalo odbojnoj reklamnoj kampanji, promovirati svoje napore uklanjanja umjetnih konzervansa i drugih aditiva sa svog jelovnika.

Lanac brze hrane protekle sedmice predstavio je novi Whopper burger bez konzervansa.

Nekonvencionalni marketinški potez uključuje TV reklamu koja prikazuje kako potpuno prirodni Whopper polako propada u period od 34 dana. Iz reklame su namjerno izostavljene umjetne boje koje se inače koriste u pripremi hrane, kao i posebni efekti koji se koriste za izradu obroka i njihovih sastojaka u reklamama, kako bi izgledali primamljivo.

Pred kraj reklame od 45 sekundi, Whopper postaje potpuno nejestiv. Na samom kraju snimke pojavljuje se natpis "Ljepota bez umjetnih konzervansa".

Ubuđani Whopper možda izgleda odvratno, ali vlasnici kompanije tvrde da kupci žude za zdravijim, organskim sastojcima. U nedavno provedenoj studiji dokazano je da nešto više od polovine milenijalaca i njihovih roditelja sada kupuje više organskih proizvoda nego što su to činili prije pet godina.

Analiza je otkrila i da su mladi ljudi spremni platiti više za proizvode koji su  napravljeni od prirodnih, ekološki prihvatljivijih sastojaka.

U većem dijelu Evrope, restorani ovog lanca odavno ne koriste konzervans. Oni su se pridružili ostatku industrije koja se okrenula prema upotrebi zdravih i organskih sastojaka.

"Vjerujemo da 'prava' hrana ima bolji okus. Zato naporno radimo na potpunom izbacivanju konzervansa, umjetne boje i umjetnog okusa iz hrane", rekao je Fernando Machado, direktor marketinga.