Ilustracija
Južnokorejska firma lansirala je u petak sladoled za triježnjenje nazvan Gyeondyo što u prijevodi znači "drži se".
Stanovnici Južne Koreje najveći su potrošači alkohola u Aziji s 12,3 litara po glavi stanovnika i u toj se zemlji na liječenje mamurluka troši godišnje 126 miliona dolara na preparate od tableta do napitaka i kozmetičkih proizvoda. U južnokorejskim restoranima tradicionalno se nudi i supa za mamurne.
Sladoled ima okus na grejp i sadrži sok orijentalnog bonbon drva koji je tradicionalni korejski lijek protiv mamurluka iz 17. vijeka.
Prema rezultatima istraživanja objavljenima 2012. u stručnom časopisu Journal of Neuroscience ekstrakt bonbon drva smanjuje simptome intoksikacije kod štakora, prenosi Hina.
Možda vas zanima
Najzapamćenija pobjednica
Ruslana je prije 20 godina pobijedila na Eurosongu, kostim ratnice još uvijek joj savršeno pristaje
Vezani članci