{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Promo
/
Kako ne dobiti višak kilograma za blagdane

S
31.3.2018. u 09:00
15
11
Kako ne dobiti višak kilograma za blagdane
15
Kako ne dobiti višak kilograma za blagdane
Za sve one koji će i ovoga Uskrsa i Vaskrsa uživati u porodičnim ručkovima, obojenim i čokoladnim jajima, iz Cafe Brazil dolazi nekoliko savjeta kako da ne pretjerate, a opet uživate.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Potrebna je zbilja snažna volja kada je u pitanju odupiranje zovu brojnih uskršnjih čokoladnih jaja i obilju domaće skuhane hrane koje nam je servirana za blagdanskim ručkovima. Mi naravno ne predlažemo da se tome u potpunosti odupirete - potrebno je nekada opustiti se i uživati u slatkim radostima - no, ove biste godine možda ipak htjeli prakticirati umjerenost. Bilo bi bolje da se u dan nakon praznika probudite zadovoljni sami sa sobom, a ne da se osjećate "teškima" kao što nam se svima zna dogoditi nakon blagdanskog prejedanja. Stoga vam donosimo 7 jednostavnih savjeta kako da istovremeno budete umjereni, ali i uživate u ovogodišnjem Uskrsu i Vaskrsu!

1. Nemojte na okupljanja dolaziti gladni

Česta pogreška koju svi naprave tijekom svih blagdana jest da odlaze na razna okupljanja gladni jer računaju kako će dosta jesti tamo gdje je namijenjeno okupljanje. Takvim potezom ćete prije "pasti" na nezdravu hranu i moguće je da ćete se prejesti jer ste se prethodno previše izgladnjeli. Stoga, prije odlaska na neki zajednički ručak obavezno pojedite neki zdravi međuobrok koji će vam utažiti glad i osigurati da ćete na blagdanskom ručku umjereno uživati u hrani koja vam je servirana.

2. Puno se krećite

Tijekom blagdana pokušajte ostati aktivni, a ako ne možete treninge i teretanu ugurati u svakodnevni program, pokušajte se barem što više kretati. To možete postići tako da svojim prijateljima ili čak porodici predložite okupljanje u prirodi ili pak odete pješice do odredišta gdje se trebate sastati s njima.

3. Jedite doručke koji su bogati proteinima

Doručak koji je bogat proteinima pomoći će vam stabilizirati apetit, čuvati energiju i smanjit će vam "čokoladnu želju" tijekom dana. Neke od zdravih opcija koje vam predlažemo su: zobene kaše s bobičastim voćem i sjemenkama, poširana jaja i avokado na kruhu od cjelovitih žitarica, svježi sir s rajčicama i omlet.

4. Sporo žvačite

Jedan od najvećih problema je prejedanje pri obroku. Dovoljno dugo žvakanje lijek je za pretjeran, nekontroliran apetit. Žvakanje štiti organizam od bolesti. Većina zdravstvenih problema nastaje kao posljedica neprimjerene probave, kojoj su opet najčešći uzroci gutanje većih komada hrane. Hrana se tako duže zadržava u želucu, gdje fermentira i izaziva lučenje kiseline.

5. Upotrijebite pravilo "3 zalogaja" sa slatkišima

Pravilo koje se temelji na dokazanoj činjenici da se do trećeg griza nepce navikne na ukus hrane pa mu je zapravo dosta. Tri kockice čokolade, sasvim dovoljno, zar ne?! ;-)

6. Oprez sa alkoholom i gaziranim pićima

Bez obzira radilo se o alkoholnim pićima, gaziranim pićima sa šećerom ili onima koja imaju oznaku da su bez šećera, light, dijetna i tako dalje, klonite ih se u velikom luku ako želite izgubiti koji kilogram ili održavati tjelesnu težinu. Sva ta pića načinjena su od umjetnih aroma, s razno raznim oblicima šećera i zaslađivača, a s njihovim unosom unosimo velike količine kalorija. Ako ste veliki ljubitelj gaziranih pića, ograničite njihov unos na jednom na tjedan na dva do tri decilitra. A nazdraviti možete i sa jednom čašom omiljenog vam alkoholnog pića.

7. Popijte kafu nakon obroka

Pijući espreso, tursku kafu ili capuccino poslije obroka više je od opuštajuće navike. Kafa koju pijete poslije jela pomaže tijelu da lakše svari upravo pojedenu hranu, a i ubrzava metabolizam, pokazuju istraživanja. Mislite i na kvalitetu omiljenog vam napitka, Cafe Brazil je pripremana samo od najboljih zrna sirove kafe. Ali, imajte na umu da kafa nije čudotvorni napitak, ona ne pomaže da smršavite već da s vremenom postignete težinu koja se smatra zdravom.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: