Nakon što su dva BH giganta stala iza ovog brenda, te nakon tvrdnji koje dolaze iz Ovako, nema razloga da i mi ne stanemo iza ovog BH brenda i budemo ponosni jer se u našoj državi prave vrhunski proizvodi.
Zanimljiva i simpatična reklama sa Edinom koji kao vrhunski kuhar priprema jelo, na tečnom talijanskom nas poziva da probamo proizvod čije ime na talijanskom znači savršena. Svi znamo da je Italija zemlja dobrih jela, zašto ne probati i Perfettu. Andiamo ragazzi.
Možemo konstatovati da je jedina žalost što naša država nema mogućnost izvoza u zemlje EU, jer smo sigurni da bi Romini navijači dali šansu njihovom bombarderu i proizvodu koji predstalja. Grande Edin!
Da sa Perfettom imaju ozbiljne planove, pokazuje i izlazak Perfette Picant, novog okusa, za koju iz Ovako garantuju da je jedinstven proizvod na tržištu. Perfetta Picant naprosto gori.
Preostalo je još da odemo do prve prodavnice, zgrabimo Perfettu, napravimo kanapee, okupimo društvo, gledamo kako naš Dijamant zabija golove dok se ukusni zalogaji spuštaju niz grlo.
Bosansko-hercegovačka kompanija koja je iznikla iz ratnog pepela, nakon što je devedeset druge godine prvi put krenula s radom, a odmah potom i prestala zbog ratnih dejstava, danas predstavlja primjer kako se predanim radom, jasnim ciljevima, fokusom na kvalitet može uspjeti i konstantno napredovati iz godine u godinu.