Tri najveće američke kompanije koje proizvode gazirana pića su obećale da će smanjiti broj kalorija u svojim slatkim pićima za 20 posto u narednih deset godina. Cilj ovog poteza je borba industrije pića protiv gojaznosti u SAD-u. Osim toga, ustanovljeno je da sve veći broj potrošača izbjegava visokokalorična pića.
Coca-Cola, PepsiCo i Dr Pepper Snapple će proširiti prisustvo pića sa malom količinom kalorija i pića bez kalorija te će prodavati svoja pića u manjim porcijama. Osim toga, ustupit će i brojače kalorija i podizati svijest o kalorijama gdje god se budu prodavala njihova pića, navodi se u saopćenju Američke asocijacije pića.
Ovi planovi kompanija objalvjeni su tokom 10. Clintonove globalne inicijative u New Yorku.
"Ovo je velika stvar. Čuo sam da će ovaj potez pomoći ljudima da godišnje izgube nekoliko kilograma svake godine", izjavio je bivši američki predsjednik Bill Clinton.
Potrošači će u sljedećih 10 godina primijetiti i drugačiju marketinšku strategiju i kombinaciju proizvoda svugdje gdje postoje automati i frižideri s pićima pomenutih kompanija.