{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nekoliko načina za efikasno opuštanje mišića

22.10.2018. u 21:42
5
12
Nekoliko načina za efikasno opuštanje mišića
5
Nekoliko načina za efikasno opuštanje mišića
Ilustracija: Shutterstock
Česte kontrakcije mišića i bubrega znaju vrlo često mučiti ljude. Dok neki lijekovi bez recepta mogu pomoći, mnogi ljudi su zainteresirani za upotrebu prirodnih relaksatora. Medical News Today donosi 12 savjeta za efikasno opuštanje mišića bez posjete ljekaru.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Postoji puno uzroka za nastanak grčeva u mišićima, bolova i ograničenosti u pokretanju ekstremiteta, a u prvom redu se ističu nepravilno vježbanje, trudnoća i fibromialgija.

Međutim, postoje mnoge namirnice i suplementi koji mogu poboljšati vaše stanje.

Trešnje

Trešnje su bogate antioksidansima i protuupalnim jedinjenjima. Naučnici su utvrdili da trešnje mogu smanjiti bol i oštećenje mišića usljed vježbanja. Stoga pijte što više soka od trešnje koji je dostupan u svakoj trgovini.

Borovnice

Također, borovnice su izvrstan izvor antioksidanasa i polifenola koji isto tako imaju antiinflamatorne efekte. Jedna mala studija pokazala je da uvođenje borovnice u prehranu može poboljšati razultate fitnessa i smanjiti upalu.

Suplementi proteina

Odgovarajući unos proteina nakon vježbe može pomoći smanjenju upale mišića. U pogledu povreda mišića izazvanih nepravilnim vježbama kod žena se pokazalo da dopunjavanje ishrane whey proteinom i kazeinom, dvjema vrstama proteina, smanjuje oštećenje mišića.

Magnezij

Magnezij je od izuzetne važnosti za skoro sve tjelesne funkcije. Posebno je važan za pravilne kontrakcije mišića. Bademi, špinat i grah samo su neke od namirnica koje su izuzetno bogate magnezijem, a također u svoju ishranu možete uvesti i neke mineralne dodatke koji će dodatno poboljšati zdravlje vaših mišića. Međutim, velika doza magnezija može izazvati grčeve u stomaku i proljev pa budite na oprezu.

Kurkumin

Kurkuma, cimet i đumbir sadrže kurkumin, supstancu koja ima antiinflamatorna svojstva. Neka istraživanja su pokazala da kurkumin može smanjiti upale nakon vježbanja. Uvođenje kurkume, cimeta ili đumbira u ishranu može vam pomoći u opuštanju mišića. Međutim, dojilje i trudnice trebaju izbjeći konzumiranje previše kurkumina.

Sok od limete

Limeta sadrži velike količine polifenola. Zanimljivo je istaći da je količina antioksidanasa u sokovima potencijalno tri puta veća nego u zelenom čaju. Posljednje studije ukazuju na to da upravo voćni sokovi, posebno oni od limete, mogu uveliko pomoći u oporavljanju vaših mišića.

Moravka

Moravka je uobičajeni sastojak krema i ulja za smanjenje modrica. Međutim, iako neki ljudi koriste morakvu za opuštanje mišića, istraživači tek trebaju dokazati njenu efikasnost. Tačnije, neke starije studije su došle do rezultata da upotreba moravke može smanjiti upale.

Kapsaicin

Kapsaicin je hemijski spoj koji se prirodno pojavljuje u sjajnom ili mesnatom dijelu čili paprika, a može biti efikasan u otklanjanju bolova kod osoba s fibromialgijom. Međutim, kapsaicin može biti prikladniji kao tretman oboljenja nerava, umjesto upalnih procesa u mišićima. Istraživači vjeruju da kapsaicin smanjuje gustinu nervnih vlakana ispod kože.

Ulje kanabisa

Između svih ostalih medicinskih prednosti ulja kanabisa, ono je vrlo efikasno i u opuštanju mišića.

Pepermint

Rezultati studije sprovedene ranije ove godine pokazuju da uzimanje peperminta može također dovesti do smanjenja boli zbog toga što izaziva osjećaj hlađenja u organizmu. Međutim, on je kontraindiciran za upotrebu kod ljudi koji imaju probleme sa žučnim kanalima, jetrom ili žučnom kesom.

Limunska trava

Neki ljudi koriste ulje ili čaj od limunske trave za liječenje artritisa. Neki dokazi ukazuju na to da limunska trava može biti također efikasna u liječenju bolova u mišićima, ali i nervnih zapaljenja.

Masaža

Duboka masaža je odličan način za ublažavanje napetih mišića. Ona mora biti čvrsta, ali ne bolna. Ako osoba doživi spazam mišića tokom masaže, trebala bi posjetiti ljekara.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: