Revolucionarno
16

Carlsberg predstavio inovacije kojima će smanjiti plastični otpad na globalnom nivou

Klix.ba
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Danska pivara Carlsberg najavila je revolucionarne inovacije kojima će poboljšati mogućnost recikliranja i smanjiti plastični otpad na globalnom nivou za više od 1.200 tona godišnje, što je jednako 60 miliona plastičnih vrećica.

U sklopu ove kampanje Carlsberg će predstaviti novi "Snap Pack". Plastičnu ambalažu koja je korištena za pakovanje od šest limenki Carlsberg piva zamijenit će novom tehnologijom koja limenke spaja ljepilom.

Plastični prstenovi koji se već desetljećima koriste na multipakovanjima konzerviranih pića predstavljaju rizik za divljač i usko su povezani s povećanjem zagađenja okeana.

"Naporno radimo na našem programu održivosti kako bismo pomogli u rješavanju klimatskih promjena. Drago nam je što ćemo našim potrošačima pružiti bolji doživljaj piva koje ima manje utjecaja na okoliš", rekao je Cees 't Hart, izvršni direktor kompanije Carlsberg Group.

Novi Snap Pack će 10. septembra predstaviti u Ujedinjenom Kraljevstvu, a do kraja septembra će se naći i na drugim evropskim tržištima.

Brojne kompanije (Starbucks, Disney, McDolnald's i mnoge druge) obećale su da će ograničiti ili poptpuno izbaciti iz upotrebe plastične slamke, a neki američki gradovi poput Seattlea u potpunosti su zabranili njihovu upotrebu.

Kompanija sportske odjeće Adidas je prošlog mjeseca saopćila da će do 2024. godine koristiti samo recikliranu plastiku, a IKEA je obećala ukidanje svih pojedinačnih plastičnih proizvoda iz svojih trgovina i restorana do 2020. godine.