Praznični pikseli
0

Američka potrošnja od milijardu dolara na virtuelne poklone

Sarajevo-x.com
Milioni poklona nikad neće doći ispod božićne ili novogodišnje jelke, ali će ipak biti uručeni onima kojima su namijenjeni. Nikada neće biti umotani ili čak dodirnuti. To su virtualni pokloni, koji ove godine, kao nikada prije, dosežu neviđenu popularnost. Samo u Americi je njihova prodaja dosegla vrijednost veću od milijarde dolara, prenose tamošnji mediji.

Mogućnost mikroplaćanja bez korištenja stvarnog novca kako bi se kupili virtuelni pokloni u okviru društvenih igara, stvorila je nevjerovatno božićno tržište u virtuelnom svijetu.

Svaki dan na hiljade virtuelnih božićnih stabala bude poslano sa Amazonovg servera, a pikseli se pojavljuju širom svijeta u igri Pet Society - virtualnom svijetu koji je visoko popularan među motiviranim 'dizajnerima' koji većinu svoga vremena provode online, mijenjajući odjeću, ljubeći svoje prijatelje i poboljšavajući izgled spavaće sobe.

Svaki mjesec približno 21 milion ljudi, što je jednako broju stanovnika Australije, aktivno je u Pet Society.

U ovim krugovima nema ništa posebno čudno oko pozivanja vrituelnih prijatelja u vašu virtuelnu spavaću sobu kako bi se divili vašem vrituelnom božićnom drvcetu.

Ove godine na desetine hiljada ljudi je kupilo virtualno božićno drvce. Virtualni pokloni obično koštaju oko 15 centi.

Drveće također putuje. Virtuelno drvo koje se pojavi na Facebooku ili MySpaceu, može biti poslano na iPhone. Rast populacije na zemlji podrazumijeva katastrofu ali u vritualnom svijetu - u stvari, rast populacije znači čist profit.

'Svaki dan mi prodamo 20 miliona predmeta', kaže Sebastian de Halleux, suosnivač Playfisha, londonske kompanije koja je razvila Pet Society. Sa drugim online hitovima, kompanija skupi više od milijardu sesija za igru mjesečno.

' Mi održavamo igre kao usluge i igrač Pet Societya može potrošiti pet dolara svake sedmice', dodaje on.

Ljudi troše više novca šaljući virtuelne poklone za Božić svojim prijateljima nego što bi to uradili za stvarno drvo kod kuće. To je jednostavno za to jer su troškovi proizvodnje jednaki nuli.