Šalju joj i poruke
33

Aitana je model koji je kreirala umjetna inteligencija i zarađuje hiljade eura mjesečno

A. Ku.
Aitana je virtuelni model (Foto: Euronews)
Aitana je virtuelni model (Foto: Euronews)
Aitana (25) je prvi španski model koji je kreirala umjetna inteligencija (AI). Nastala je kako bi zamijenila influensere i modele koji reklamiraju određene brendove.

Prošle godine je Ruben Cruz, njen dizajner i osnivač agencije The Clueless, prolazio kroz težak period jer nije imao mnogo klijenata.

"Počeli smo da analiziramo kako radimo i shvatili da su mnogi projekti stavljeni na čekanje ili otkazani zbog problema koji su van naše kontrole. Često je to bila greška influensera ili modela, a ne zbog problema sa dizajnom", rekao je Cruz za Euronews.

Stoga su odlučili napraviti vlastiti model koji će koristiti za brendove koji traže njihove usluge.

Tako je nastala Aitana virtuelni model koji može da zaradi i do 10.000 eura mjesečno, prema riječima njenog kreatora. Međutim njena prosječna mjesečna zarada je oko 3.000 eura.

"Uradili smo to da ne zavisimo od drugih ljudi koji imaju ego, koji imaju manije ili koji samo žele da zarade mnogo novca pozirajući", kaže Cruz.

Ona zarađuje nešto više od 1.000 eura po reklami, a nedavno je postala zaštitno lice Big, kompanije za sportsku opremu, a postavlja i svoje fotografije u donjem rublju na Fanvue.

Za samo nekoliko mjeseci uspjela je pridobiti više od 121.000 pratilaca na Instagramu, a njene fotografije imaju hiljade pregleda i reakcija. Čak prima i privatne poruke od poznatih ličnosti koje nisu svjesne da ona nije stvarna osoba.

"Jednog dana, poznati latinoamerički glumac poslao je poruku da je pozove da izađu. Ovaj glumac ima oko pet miliona pratilaca, a neki iz našeg tima su gledali njegove TV serije kada su bili djeca", kaže Cruz.

Aitana je bila toliko uspješna da su njeni dizajneri već kreirali drugi virtuelni model pod nazivom Maia, koja je malo sramežljivija. Agencija je preplavljena zahtjevima brendova koji žele svoj personalizirani model.

"Oni žele da imaju imidž koji nije stvarna osoba i koji predstavlja njihove vrijednosti brenda, tako da nema problema s kontinuitetom ako nekoga moraju otpustiti ili više ne mogu računati na njega", kaže Cruz.

Međutim, inicijativa nije prošla bez kritika. Mnogi su zabrinuti da bi nerealno savršenstvo modela moglo utjecati na mlađu generaciju da postane opsjednuta postizanjem takvog savršenstva.