"Punom parom"
78

Završeno više od 50 posto radova na izgradnji mosta kod Svilaja

Piše: Er. M.
Foto: Klix.ba
(Foto: Klix.ba)
Ukupna realizacija gradnje mosta na rijeci Savi u mjestu Svilaj u ovom trenutku je 55 posto. Riječ je velikom infrastrukturnom projektu na koridoru 5c kojim će se povezati autocesta s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save.

Sekretar Ministarstva komunikacija i prometa BiH Igor Pejić jučer je prisustvovao sastanku na kojem je analiziran trenutni status izgradnje mosta na rijeci Savi.

Osim Pejića sastanku su prisustvovali i član Uprave Hrvatskih autocesta (HAC) Miodrag Furdin sa saradnicima, Uprava HERING-a, oba nadzora, predstavnici proizvođača čelika MAEG, članovi bh. Tima za implementaciju gradnje mosta Svilaj te predstavnici Autocesta FBiH.

Nakon analize realizacije dinamičkog i finansijskog plana izgradnje mosta konstatovano je da je od ukupno 184 betonska pilota, odnosno šipa, izgrađen 181, što predstavlja više od 99 posto.

U postupku izrade su stupišta S3 i S4, na kojima se završavaju čelične talpe ili su završene, što je slučaj sa stupištem S3. Od ukupno 5.300 tona čelika, radionički su završene 3.723 tone, odnosno nešto više od 71 posto, a isporuka segmenata na radilište se odvija u kontinuitetu.

Na sastanku je konstatovano da su od ukupno 102 čelična segmenta na mostu postavljena 52, odnosno 51 posto, da je trenutni kumulativni plan finansijske realizacije 11.335.331,86 eura, a realizovano je 12.258.870,16 eura, te da je kumulativna finansijska realizacija oko 108 posto. U konačnici, nakon analize dinamičkog i finansijskog plana, odnosno potpuno okončanih radova, ukupna realizacija gradnje mosta u ovom trenutku je 55 posto.

Izvođač radova HERING, Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine i HAC Zagreb ulažu posebne napore za dostizanje svih zastoja nastalih kao posljedica enormno visokog vodostaja u periodu od novembra 2017. do maja 2018. godine, a izvođač HERING je još jednom sudionicima sastanka potvrdio da konačni rokovi neće biti dovedeni u pitanje.