Septembar 2017.
5

Weekend Media Festival: Jubilarno deseto okupljanje kreativnih dokoholičara u Rovinju

Klix.ba
(Foto: Klix.ba)
Grad Rovinj i njegova Stara tvornica duhana ove će godine jubilarni deseti put okupiti hiljade znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije.

Od 21. do 24. septembra i dvoranama Weekend Media Festivala i oko njih vodit će se žustre rasprave i prezentovati novi trendovi, ali prije svega stvarati opuštena atmosfera kreativnog dokoličarenja po kojoj rovinjski festival već cijelu deceniju odskače od svih sličnih okupljanja.

"U vrijeme kada smo počinjali, deseti rođendan nismo ni sanjali, a kamoli zamišljali kako ćemo ga obilježiti. Ovaj jubilej doživljavamo kao početak jedne nove ere, kao novu epizodu uzbudljive serije koja će trajati još puno sezona. Ne osjećamo se deset godina stariji nego deset godina kreativnijim, a nadam se da taj osjećaj dijele i svi koji će se s nama i ove godine družiti u Rovinju", poručio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Pokrovitelj Festivala svih ovih godina je Adris grupa, čiji direktor korporativnih komunikacija Predrag Grubić smatra da je tajna uspjeha u koncepciji kreativnog dokoličarenja, ali i u odabiru mjesta i vremena održavanja festivala.

"Kada jedan društveni događaj ili proces izdrži desetak i više godina, on postaje svojevrsna kulturna činjenica, a kulturne činjenice u uređenim društvima obavezuju na učenje. Ne treba se dvoumiri da će i Weekend Media Festival, nakon deset godina potaknuti znatiželjnike na istraživanje ovog društvenog i medijskog fenomena, ali i na hrabrije iskorake u medijskoj i široj komunikacijskoj industriji", istakao je Grubić.

Predstavljajući predavače i paneliste direktor programa Nikola Vrdoljak je istaknuo: "Odabirom predavača i tema želimo i ove godine poslati poruku da u svijetu postoje primjeri u koje se možemo i trebamo ugledati. Uvijek smo se trudili, a vjerujem dobrim dijelom i uspijevali, informirati o novim trendovima, poticati saradnju među kreativcima, ali i u cijelom društvu. I ove godine otvaramo neke nove teme sa vrlo relevantnim sagovornicima, koje su od velike važnosti kako za komunikacijsku industriju, tako i za sve ostale sudionice na tržištu".

Jedan od panela posvećen je fenomenu kreativnog dokoličarenja i primjeni tog koncepta na Weekend Media Festivalu, dok će se drugi baviti sve izraženijim trendom povlačenja američke produkcije iz televizijskog programa na "on demand" televiziju. Rastući utjecaj Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja također će biti tema panel rasprave, kao i budućnost transporta i utjecaj novih digitalnih platformi poput Ubera.

Zanimljiva će svakako biti i rasprava o stanju slobode medija u regiji, utjecaju politike i biznisa na medije, na koje će se nadovezati i panel o komunikacijskom aspektu krize Agrokora.

Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen nordijskim zemljama koje se po mnogo čemu smatra uzorom razvoja novih tehnologija, ali i regionalne saradnje. Temelj te saradnje postavljen je još 1952. godine kada je osnovano Nordijsko vijeće, koje će u Rovinju predstaviti njegova voditeljica komunikacija Mary Gestrin. Najveće muzičko događanje na sjeveru Evrope, Roskilde Festival, predstavit će Dennis Kirkebaek i Martin Hjorth Frederiksen uz bogate video i fotomaterijale, statistiku i zanimljive podatke.

Petra Theman, direktorica javne diplomatije u finskom Ministarstvu vanjskih poslova, prezentovat će vrlo uspješan komunikacijski projekat prvog skupa službenih emojija jedne države. Onny Eikhaug iz Norveškog centra za dizajn i arhitekturu, zajedno sa Jamiejem Brookerom, osnivačem norveškog startupa Kahoot!, prikazat će kako je Kahoot! iskoristio inkluzivan dizajn radi poboljšanja obrazovanja, a posjetioci njihovog predavanja moći će i zaigrati poneku Kahoot! igricu.

Kada postavite selfie na Facebook u Berlinu ili napišete post u Zagrebu, oni će vrlo vjerovatnozavršiti u gradu Lulea na sjeveru Švedske gdje se nalazi prvi podatkovni centar Facebooka izvan SAD-a. Anders Granberg, direktor lokalne agencije Node Pole objasnit će razloge zašto je Facebook izabrao baš sjever Švedske i zašto se ta regija sada zove Node Pole.

Thomas Raeymaekers, sportski direktor i ambasador juniorskog tima Team Novo Nordisk, otkrit će kako se može biti vrhunski sportista s dijabetesom. Thomasu je sa 17 godina dijagnosticiran dijabetes tip 1, ali to ga nije spriječilo da ostvari svoj san i završi profesionalnu trku Tour of Turkey.

U okviru 10. Weekend Media Festivala ponovo će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. Na ovogodišnjem BalCannesu koji se održava šesti put najboljih 25 projekata regije odabire najveći žiri do sada. Sastojat će se od 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku te će biti zanimljivo vidjeti kako razmišlja i zajednički radi žiri sastavljen od stručnjaka s različitih područja. Prijava radova otvorena je za sve zainteresovane agencije do 1. septembra. Digitalna nagrada SoMo Borac ima dvije nove kategorije: SoMo Web u kojoj se nagrađuje najbolja web stranica i SoMo App u kojoj se nagrađuje najbolja mobilna aplikacija. Proširen je i regionalni žiri, a novost je da se prijava naplaćuje. Više informacija na somoborac.com.

Muzički program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4.500 učesnika može očekivati iznenađenja prilagođana velikom jubileju, najavili su danas organizatori.

Prijave za 10. Weekend Media Festival su u toku, a broj mjesta je ograničen. Više na 2017.weekendmediafestival.com.