biznis
0

Vodeći brendovi se okreću oglašavanju na internetu

Sarajevo-X
Oglašavanje na internetu je postalo sve popularnije od kada su veliki brendovi poput American Expressa i Nike-a objeručke prihvatili ovakav način oglašavanja, stavljajući internet oglašavanje rame uz rame sa ostalim načinima oglašavanja u tradicionalnim medijima, javlja BBC.

Najveću korist internet oglašavanje donijelo je Yahoo!-u koji je prijavio udvostručenje profita u zadnja tri mjeseca protekle 2004. godine na 187 miliona američkih dolara.

Kako su izdavači dnevnih novina uvidjeli gubitak dobiti od oglašavanja, ojačali su internet izdanja svojih novina, hvatajući koštac sa ostalim internet stranicama.

"Prošle godine smo vidjeli potpunu promjenu filozofije," izjavio je Jeff Lanctot, potpredsjednik najveće nezavisne marketinške online agencije u SAD-u AvenueA/Razorfish. "Marketinški odjeli su počeli svatati online oglašavanje kao 'cost-effective' medij."

"Brend oglašivači su donedavno online oglašavanje smatrali testiranjem u rastućoj online tehnologiji, ali u 2004. godini je online oglašavanje postalo esencijalni dio njihovih kampanja."

Ukupno povećanje oglašavanja na internetu u protekloj godini poraslo je za 27% u SAD-u i Evropi, istražuje JupiterResearch. Predviđanja su da će dobiti od online oglašavanja u Evropi do 2009. porasti na 4,7 milijarde eura, javlja BBC.