biznis
127

VB Leasing i dalje lider na tržištu leasinga u BiH

I pored teške ekonomske situacije u našoj zemlji koja se osjetno odrazila i na leasing tržište, VB Leasing bilježi iz godine u godinu izuzetne rezultate.

Ukupno tržište leasinga u 2014. godini u BiH je u protekloj godini dodatno palo za 18,72% u odnosu na prethodnu godinu 2013 godinu.

Februarske demonstracije su obilježile početak 2014. godine. Više od mjesec dana se u ekonomskom smislu ništa nije dešavalo u Bosni i Hercegovini. Ko je imao planove za investicije on ih je stavio na čekanje dok se situacija ne "razbistri", kažu iz VB Leasinga.

"Taman kad smo mislili da je konačno krenulo u martu nedugo iza toga se dešavaju strašne poplave koje su imale kataklizmička obilježja u nekim gradovima. Ono što je dobro u toj nevolji je da su ljudi prije nego što se organizovala država, odnosno civilna zaštita i sl. izašli jedni drugima u susret i pomagali. Veoma dobar primjer je odnos ljudi iz Tešnja i Doboja. Zaposleni VB Leasinga su se samoinicijativno organizovali i slali pomoć u stvarima i novcu ljudima pogođenim poplavama u Maglaj, Doboj, Žepče", kažu uz VB Leasinga.

Slobodan Vujić
Slobodan Vujić
Ova kompanija je takođe organizovala pomoć i slala je direktno pogođenim porodicama. U tom momentu su nedostajali dezinfekcioni materijali i deterdženti. Zajedno sa dugogodišnjim partnerima VB Leasing je pravio pakete i slao ih do ljudi pogođenih strašnim nepogodama.

VB Leasing je i 2014. okončao kao lider na tržištu leasinga u Bosni i Hercegovini sa 39% tržišnog učešća prema iznosu finansiranja, odnosno 45% tržišnog učešća prema broju zaključenih leasing ugovora.

"Naš ključ uspjeha i ono što ističemo svih ovih godina je timski rad, izuzetno mala fluktuacija uposlenih i ulaganje u edukaciju istih. Cijenimo lojalnost i vrijednost naših uposlenika. Pored toga bitno je napomenuti da razmišljamo unaprijed, kreiramo proizvode po mjeri tržišta, osluškujemo stvarne potrebe naših poslovnih partnera i klijenata. Ono po čemu se mjeri uspješnost našeg poslovanja svakako nije samo udio na tržištu leasinga, već ukupni rezultat koji se postigne na kraju godine kao i efikasnost poslovanja u pojedinim segmentima poslovanja. VB Leasing je nastavio ostvarivati zacrtane planove i 2014 godinu smo završili ispunjenjem planiranih ciljeva.

Postigli smo jedan kontinuitet u liderstvu na tržištu i trudimo se da ga zadržimo. Unaprijedili smo našu uslugu u 2014. ponudili niz novih proizvoda kao što su npr. B2C ili kako mi to zovemo E@syInfo, internet pristup svim podacima o Ugovoru o leasingu za klijente. Ovaj proizvod štedi vrijeme i novac i najsličniji je internet bankarstvu, samo je kod nas potpuno besplatan. Veoma nam je važno takođe daljnje i potpuna implementacija E@sy Leasing-a (B2B modula) koji omogućava da se leasing odobrenje za jedan automobil kao i kompletan proces završi za sat vremena pa čak i kraće. Mislim da imamo popriličan broj partnera koji su ovaj način rada usvojili i prepoznali kao svoj benefit. Kod nekih partnera radimo samo na ovaj način

Pokrenuli smo također niz uspješnih akcija sa našim poslovnim partnerima iz auto industrije uz niske kamatne stope, što su klijenti prepoznali te koristili. ..“, istakao je direktor VB Leasinga, dr.sci. Slobodan Vujić

VB Leasing je poznat i po kreativnim marketinškim kampanjama, koje na pozitivan i dopadljiv način komuniciraju sa javnošću. Protekle dvije kampanje rađene su u saradnji sa Zenitom Đozićem, koji je bio i zaštitno lice kampanje. Za svoje usposlenike VB Leasing pored stalnih edukacija, organizuje i evente pa je u decembru 2014. na jednom takvom eventu, održana i premijera Đurologije u Sarajevu (Stand up Branka Đurića-Đure), a goste je zabavljao band Bombaj Štampa.

Ono što je pozitivno i dobro, želimo vezivati za VB Leasing, a i Zenit i Đuro su izuzetno pozitivni likovi, a bitno je svakako i napomenuti i veliki profesionalci u svom poslu. Bilo je zadovoljstvo upoznati ih i raditi sa njima.

"Što se tiče planova za 2015. nastojat ćemo da nastavimo ovaj pozitivan trend i pratimo potrebe tržišta. Kao posebno uspješnu saradnju u 2014. istakao bih akciju sa auto kućom Kramar, što se tiče polovnih automobila koja bi trebala biti nastavljena i u ovoj godini. I ostali brandovi, odnosno ovlašteni trgovci većine poznatih brandova u Bosni i Hercegovini su VB Leasing stvarno prepoznali kao pouzdanog partnera koji se kvalitetom usluge nameće i bori za svakog klijenta i partnera. Mi na žalost ne možemo uticati na naše okruženje koje je komplikovano i teško. Ono što možemo raditi na sebi su stalne kontinuirane popravke u malim koracima. Po kvalitetu mnogih rješenjima u smislu unapređenja procesa i brzine obrade, smo lideri u Bosni i Hercegovni, a takođe i unutar naše grupacije, što je nešto što nas pravi ponosnim. Mnogi unaprijeđeni projekti su se nakon implementacije u Bosni i Hercegovni prenosili u ostale zemlje. Dobar imidž pouzdanog i kvalitetnog partnera smo gradili iz godine u godinu. Plan nam je da tako i dalje u budućnosti nastavimo", kaže Vujić.