Promotivni turistički štand koji je finansirao USAID osvojio je prvu nagradu na najvećem turističkom sajmu u svijetu, World Travel Marketu u Londonu.
Ove godine na sajmu je učestvovalo više od 200 zemalja i 5.500 izlagača.
Podrška izradi ovog štanda predstavlja dio USAID-ovih aktivnosti usmjerenih na promociju BiH kao turističke destinacije.
U sklopu promocije bh. turizma, USAID je finansirao nagrađeni štand, produkciju i promotivne videospotove „Enjoy Life in Bosnia and Herzegovina“, te kreiranje i promociju turističkog brenda Bosne i Hercegovine.
Zahvaljujući, između ostalog, i ovoj podršci, broj turista koji su posjetili BiH ove godine povećan je za 19 posto.
Putem Projekta konkurentnosti klastera (CCA), USAID radi na unapređenju turističkih destinacija u BiH, razvoju bh. turističke politike, te pruža obuku za one koji se profesionalno bave turizmom.
USAID podržava ekonomski razvoj BiH unapređenjem uspješnosti preduzeća iz sektora drvoprerade i turizma. Do danas je vlada SAD-a, putem USAID-a, obezbijedila više od milijardu dolara pomoći namijenjene podršci ekonomskog, demokratskog i društvenog napretka u BiH.