Kampanja će predstavljati čistu okolinu i njenu zaštitu, bolje upravljanje urbanim okolišem u BiH te razvoj šumskih rekreacijskih parkova. Istraživanje provedeno kako bi se ispitali efekti prve kampanje podizanja svijesti o turizmu "Turizam – blago nadohvat ruke" koju je tokom 2006. podržao USAID pokazalo je da su zagađenost smećem i loše upravljanje bh. prirodnim i urbanim okolišem među najvećim preprekama razvoju turizma.
Kao odgovor na ovakve pokazatelje, USAID-ov Projekt razvoja klastera (CCA) osigurat će podršku bh. turističkom klasteru za nastavak kampanje i tokom 2007. i 2008.
Kampanja "Kultura življenja" bit će usmjerena na čisti okoliš i njegovo održavanje a bit će vođena u saradnji s bh. vlastima, turističkim udruženjima, nevladinim organizacijama i partnerima iz privatnog sektora.
Unapređenjem sektora turizma i prerade drveta, USAID-ov projekt CCA pruža podršku ukupnom ekonomskom razvoju u BiH. USAID je dosad za BiH osigurao više od milijardu dolara pomoći usmjerene na ostvarivanje ekonomskog, demokratskog i društvenog napretka, saopćeno je iz USAID-a.