Osam ispostava
127

UIO BiH: Činimo sve da bi carinjenje roba bilo završeno u najkraćem mogućem roku

Klix.ba
Foto: D. Ć./Klix.ba
Foto: D. Ć./Klix.ba
Povodom prijedloga vozača teretnih vozila da se GP Orašje otvori za vozila prve katetorije jer smatraju da bi to riješilo velike gužve, reagovali su iz Uprave za indirektno oporezivanje BiH.

"U vanrednim uslovima u Bosni i Hercegovini, izazvanim epidemijom Covid 19 carinski službenici su, pored ljekara i policajaca, najizloženiji mogućnosti zaraze zbog prirode posla koji obavljaju i svakodnevnog direktnog kontakta sa mnogim osobama. U takvim uslovima Uprava za indirekno oporezivanje i carinska služba, učinili su sve da bi postupci carinjenja roba bili završeni u najkraćem mogućem roku", naveli su.

Iz UIO ističu da su, kako bi izašli u susret privrednicima i prijevoznicima u BiH, produžili radno vrijeme na 24 sata u osam carinskih ispostava (Gradiška, Šamac, Bijeljina, Ljubuški, Sarajevo, Aerodrom Sarajevo, Mostar i Tuzla).

"To znači da se zbog pojave epidemije Covid 19 carinski postupci uvoza i izvoza roba mogu u pomenutim ispostavama provoditi tokom sva 24 sata. Ostale carinske ispostave rade do 20 sati svakog radnog dana, jer u ovom trenutku zbog obima posla nije bilo potrebno da sve ispostave rade 24 sata. Međutim tamo gdje uočimo da se javi potreba i to ćemo izmijeniti. Uvjeravamo vas da niko od obveznika koji je imao potpunu dokumentaciju, koja mora biti priložena u carinskom postuku, nije čekao satima zbog nemarnosti carinskih službenika, već su se postupci rješavali u najkraćem mogućem roku", navodi se u reakciji na tekst "Rješenja vozača za gužve na granicama: Otvoriti GP Orašje i napraviti reorganizaciju rada".

Iz UIO uvjeravaju sve da ukoliko je neko od prijevoznika i čekao duže u nekoj od carinskih ispostava u BiH, razlog tome sigurno nije bila carinska služba.

Razlog dužem čekanju može biti da uvoznik ili izvoznik nisu imali svu neophodnu dokumentaciju za okončanje carinskog postupka pa su istu naknadno morali pribavljat ili eventualno nisu imali odabranog zastupnika u carinskom postupku - špeditera ili nije postojala dovoljna bankarska garancija kao osiguranje carinskog duga, a sve to su činjenice na koje UIO i carinska služba ne mogu utjecati.