Nakon opoziva vozila
0

Toyoti prodaja pala za devet posto

FENA
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Japanski autoproizvođač Toyota Motor, pogođen opozivom miliona vozila, izvijestio je u utorak o padu prodaje u SAD-u u februaru za devet posto, dok Ford svoje prvo mjesto po prodaji nije povezao sa problemima japanskog konkurenta.

Ford Motor je zabilježio povećanje prodaje od 43 posto u februaru, ali uglavnom zahvaljujući povećanju flotne prodaje vozila 'rent-a-car' kompanijama, dok se prodaja građanima povećala za 28 posto u odnosu na februar 2009.

Na drugom je mjestu General Motors, kome je prodaja porasla za 12 posto u odnosu na prije godinu dana, ali je nešto manja nego u januaru.

Prodaja je opala za gotovo sve Toyotine modele. Jedan značajan izuzetak je bio 10-postotni rast prodaje hibridnih vozila Prius, koja je opozvana zbog problema s kočnicama, a ne zbog nekontrolisanog ubrzavanja kao ostatak od 6,5 miliona opozvanih Toyota u SAD-u.

Toyota je na slabu prodaju odgovorila kampanjom oglašavanja u kojoj ističe svoju dugogodišnju pouzdanost i sadašnju energičnu reakciju na probleme s ubrzavanjem, u kojoj je popravljeno više od miliona vozila. Uporedo su krenule i prodajne akcije s nula posto kamate na pet godina na brojnim modelima i niske rate lizinga.

GM je odgovorio s nula posto kamata na više od polovine svojih modela, a Ford je najavio slične akcije.