biznis
0

Superbrands bira najbolje brandove u BiH

FENA
Međunarodna organizacija Superbrands, globalni autoritet na području brandinga, danas je u Sarajevu formirala ekspertno vijeće koje će biti zaduženo za izbor najboljih brandova na području BiH.

Regionalni direktor Superbrands Adriatic Borut Zemljič na konferenciji za novinare predstavio je ovu organizaciju i proces ocjenjivanja najboljih marki.

Organizacija Superbrands prisutna je u 73 zemlje, a od ove godine započinje i rad u BiH. Cilj Superbrandsa je identifikovati tržišne marke koje potrošačima pružaju emocionalne ili fizičke prednosti pred konkurentskim markama.

Status superbrand primit će one tržišne marke koje će jedinstvenim postupkom glasanja izabrati ekspertno vijeće koje ima 55 članova, uglednih marketinških, poslovnih, akademskih stručnjaka i predstavnika medija.

Za izbor najboljih u BiH kandiduje se 800 tržišnih marki koje su odabrane na temelju brojnih istraživanja agencija za istraživanje tržišta (GfK, Valicon, Puls Sarajevo).

U izboru učestvuju međunarodne i domaće bh. tržišne marke. Svake godine Superbrands objavljuje knjigu u kojoj su zastupljeni svi superbrandovi na tržištu pojedinačne zemlje u toj godini. Prezentacija ove knjige u BiH planirana je krajem septembra, a konačni rezulati izbora bit će poznati sredinom maja.

Dobijanje titule superbranda znak je prtestiža za svaku kompaniju.