Sony je proglašen je za najbolju azijsku robnu marku u analizi marketinškog magazina Campaign, uprkos hakerskim napadima u kojima su ranije ove godine od japanskog giganta ukradeni lični podaci više od 100 miliona korisnika njegovih internetskih servisa.
Japanske i južnokorejske kompanije zauzele su prvih pet pozicija. Iza Sonyja su plasirani Panasonic, LG, Samsung i Canon.
Među prvih 100 nema nijedne firme iz Kine. Najbolje plasirana kineska kompanija je proizvođač elekronskih uređaja Haier, na 102. poziciji.
"Ovo istraživanje potvrdilo je da su kineski i indijski proizvođači suočeni sa izazovom da steknu povjerenje potrošača izvan domaćih tržišta", navodi se u izvještaju.
Nabolje plasirana indijska firma je Amul, na 89. mjestu, koji se bavi proizvodnjom mliječnih proizvoda i sladoleda.
Pet prvoplasiranih kompanija zadržale su prošlogodišnje pozicije, što govori o čvrstom povjerenju koje uživaju među azijskim potrošačima.
Uprkos navodnom velikom apetitu azijskih kupaca za luksuzom, među prvih 25 kompanija nema proizvođača luksuzne robe. Chanel, Rolex i BMW zauzeli su 30, 41. i 49. poziciju.
Iako je Prada ove godine izašla na berzu u Hong Kongu, pala je za skoro 100 pozicija u odnosu na prošlu godinu, pa je sada na 348. mjestu.
Istraživanje je sprovedeno među potrošačima u Australiji, Kini, Indiji, Japanu, Hong Kongu, Maleziji, Singapuru, Tajvanu, Južnoj Koreji i Tajlandu.
Možda vas zanima
Jednostavna priprema
Desert s jabukama koji će mnoge vratiti u djetinjstvo: Napravite jugoslovenski kolač
Sjajne reakcije publike