|

Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?

Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?
0
Klix.ba
26.3.2019. u 09:32
0
komentara
0

dijeljenja
Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?
Srđan Novaković, izvršni direktor digitalnog poslovanja Addiko Grupacije, na sljedećoj NetWork konferenciji predstavit će temu "Kako dovesti klijente iz fizičkog u digitalno okruženje?".
Novaković otkriva zašto je proces transformacije važan, kako za samu Banku, tako i za njene klijente.

Zašto je to značajno i kako taj proces teče u Addiko banci?

Današnji klijenti žele da koriste digitalne kanale i najviše vremena tokom dana provode na telefonu ili računaru. Najnovije istraživanje pokazuje da skoro 60 posto ispitanika je odabralo digitalno okruženje kao preferencu u poređenju sa tradicionalnim bankarstvom i stoga je veoma značajno za nas da klijentima ponudimo potpuno digitalno iskustvo. S druge strane, banci je značajno prebacivanje klijenata u digitalno okruženje jer se na taj način optimalnije upravlja resursima i povećava ukupno zadovoljstvo klijenata.

Proces prebacivanja klijenata iz fizičkog u digitalno okruženje u Addiko banci sprovodi se na razne načine, upotrebom raznih strategija, a u okviru konferencije prezentirat ću naše najsvježije primjere, poput virtuelne poslovnice, mKredit i još nekih drugih.

Šta je to virtuelna poslovnica?

Virtuelna poslovnica je revolucionarno rješenje koje smo pustili na hrvatskom tržištu gdje omogućavamo u potpunosti digitalan kreditni proces, od zahtjeva do odobrenja bez potrebe za odlaskom u poslovnicu. Virtuelna poslovnica je namijenjena svim klijentima, radi 24/7 i njen značaj je time veći jer za razliku od fizičkih poslovnica ona je stalno otvorena i stoji na usluzi klijentima. Cijeli proces je od početka do kraja, od prijave, preko ispunjavanja dokumentacije, do odobrenja i elektronskog potpisa je u potpunosti online.

Još jedan novitet na finansijskom tržištu koji je Addiko Banka nedavno predstavila je mKredit? Kako su klijenti reagovali na mKredit?

mKredit je kao i virtuelna poslovnica napravio pravi bum na tržištu i pomjerio granice digitalnog bankarstva na jedan novi i viši nivo. Zahvaljujući pravnoj regulativi u Srbiji smo omogućili zaista jednostavno korisničko iskustvo da u svega 3-4 klika klijent podnese zahtjev za kredit do 5000 Eura i u roku od dva minuta može dobiti odgovor dok su sredstva na računu za nekoliko minuta.

Kad u Bosni i Hercegovini možemo očekivati virtuelnu poslovnicu i mKredit?

Implementacija ove poslovnice, ali i brojnih drugih modernih tehnoloških rješenja u Bosni i Hercegovini limitirana je nepotpunom zakonskom regulativom, prije svega regulativom koja prati elektronski potpis. Nadam se da će uskoro biti nekih pomaka po ovom pitanju kako bi se konačno Bosna i Hercegovina uključila u svjetske trendove.

Šta je slijedeći korak u digitalnoj transformaciji Banke?

Digitalna transformacija je kontinuiran proces koji podrazumijeva uključivanje klijenata, osnaživanje zaposlenih, optimizaciju operativnog poslovanja i transformaciju proizvoda i usluga na način da se primjenom digitalne tehnologije u svim segmentima stvara vrijednost za korisnike, ali i zaposlene.

Naše je opredjeljenje da kontinuirano radimo na unaprjeđenju zadovoljstva naših klijenata, vodeći računa o svim naprijed navedenim segmentima. To nam je i osnovni pokretač za razvoj novih proizvoda i usluga.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.