Cjeloživotno znanje
14

Djecu je moguće učiti poduzetništvu od najranijih dana života

M. A.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Bilo da se radi o pravljenju limunade, košenju trave ili čak, ovih dana, razvijanju nove aplikacije, postoji puno načina kako se djeca mogu postati učiti poduzetništvu. Oni čak ne moraju ni da ostvare veliki uspjeh, ali je bitno da usvajaju nova znanja.

Samo razvijanje poduzetničkog razmišljanja može im pomoći da stvore potrebne životne vještine, kao i da nauče važne finansijske lekcije.

"Postoje nevjerovatne mogućnosti kako da, kao roditelji, podučavate djecu o novcu i poduzetništvu. Zbog toga vrednuju novac više", rekao je Thomas Henske, certificirani finansijski planer.

Postajući poduzetna, djeca mogu naučiti dosta o budžetu, štednji, potrošnji i ulaganju.

"Pomaže i djeci da razvijaju upornost tako što uče na svojim neuspjesima i počinju uvoditi kritičko razmišljanje. Neuspjeh je dio procesa učenja", rekao je Don Bossi, predsjednik FIRST-a, neprofitne organizacije koja pomaže poticanju inovacija učenika.

Evo još stvari koje možete učiniti kako biste potaknuli dijete da postane samostalno i da mu tako pomognete da postane pametnu u vezi novca.

Potičite kreativnost

Dobra vijest je da mala djeca već kreativno razmišljaju. Od najranijih dana djeca nisu ograničena onim što znaju, ne plaše se grešaka i ne plaše se da će im neko reći da je njihova ideja nerealna. Samim tim, ne plaše se ni neuspjeha.

Dakle, ako vaše dijete ima sjajnu ideju, budite znatiželjni i pomozite u realizaciji njegove zamisli.

Brainstorming

Da li vaše dijete želi pronaći način da započne zarađivati? Prvo što treba učiniti je pitati ga šta može učiniti da se to dogodi. Poslije toga na red dolazi brainstorming ili razmjena ideja...

Djetetu je potreban mentor

Djeca ne vole uvijek da dobijaju savjete od svojih roditelja. Zbog toga je važno da dijete pronađe mentore koji će im moći pomoći. To može biti lokalni biznismen, porodični prijatelj ili stručnjak za određenu oblast.

Istraživanje tržišta

Ukoliko mislite da ideja vašeg djeteta može postati pravi posao, prvo istražite tržište da biste vidjeli šta je potreba ciljane grupe ljudi i procijenite konkurenciju. Najprije formirajte poslovni model i, ako se radi o proizvodu, shvatite koliko bi koštalo njegovo stvaranje.