|

Skoro 90 posto Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu proizvodi se u Bosni i Hercegovini

Skoro 90 posto Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu proizvodi se u Bosni i Hercegovini
226
I. P.
12.11.2019. u 13:22
27
komentara
226

dijeljenja
Skoro 90 posto Coca-Colinih proizvoda na bh. tržištu proizvodi se u Bosni i Hercegovini Ilustracija: Shutterstock
Uz obilježavanje pet desetljeća od početka distribucije Coca-Colinih proizvoda na tržištu Bosne i Hercegovine, predstavljen je Izvještaj o održivom poslovanju Coca-Cole HBC B-H Sarajevo u 2018. godini.
Drugi po redu lokalni Izvještaj prezentira zajedničke uspjehe Coca-Cole i bh. društva u području održivosti, a odnosi se na dostignuća iz upravljanja energetskim resursima, vodom i recikliranjem otpada, podršku projektima u zajednici, brigu za okoliš, brigu za potrošače i kupce, te angažiranost i obuku zaposlenika.

"Od ukupno 120 miliona litara bezalkoholnih pića koje Coca-Cola HBC B-H uvozi ili proizvodi za domaće tržište, 89% proizvodi se u Bosni i Hercegovini, a 68% ukupne nabavke (po troškovima) u 2018. godini otišlo je domaćim dobavljačima. Kroz ispunjenje ciljeva održivog poslovanja Coca-Cola HBC B-H nastoji neprekidno smanjivati direktan utjecaj na okoliš koji ostvaruje vlastitim aktivnostima, a i indirektni utjecaj koji se ostvaruje aktivnostima dobavljača i poslovnih partnera. Tako se količina otpada smanjila za 55% od 2010. godine, od iste godine je smanjena i potrošnja vode za 52%, a preko 95% otpada reciklirano je u 2018. godini. Ukupna količina ispuštene pročišćene vode smanjena je za 17,5% od 2014. godine", kaže se u izvještaju.



Kako se ističe, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo posebno je ponosna na činjenicu da je dvije godine unaprijed ispunila jedan od ciljeva održivog poslovanja Grupe za 2025. godinu: od 2018. godine preko 50 posto frižidera na domaćem tržištu su energetski učinkoviti rashladni uređaji.

"Coca-Cola je i dalje daleko najpopularniji proizvod kompanije, premda sa smanjenim udjelom u kategoriji gaziranih bezalkoholnih pića u posljednje tri godine (pad sa 63% u 2016. na 58% u 2018.). Ovo smanjenje odgovara sve većem udjelu pića bez kalorija Coca-Cola Zero, koji je porastao s nešto više od 2% u 2016. na preko 5,5% u 2018. godini. S fokusom na to da se potrošačima ponudi što više željenih proizvoda, uključene su opcije s malo šećera i bez šećera, kroz kategorije i na širem rasponu ambalaže, a uz pružanje jasnih i transparentnih informacija potrošačima je omogućeno donošenje informisanih izbora", kaže se u izvještaju.



Ističe se da se posebno može uočiti napredak koji se tiče smanjenja ekološkog otiska kompanije: potrošnja energije tokom proizvodnje smanjena je za 26 posto, reciklirano 13 posto više otpada, potrošnja vode je smanjena za 52 posto, 55 posto manje generisanog otpada.

"U 2018. godini volumen proizvodnje porastao je za 13 posto u odnosu na 2017., dok se postotak korištenih materijala povećao za 17 posto. Coca-Cola će i u narednom periodu nastaviti raditi na identificiranju oblasti u kojima postoji prostor za unapređenje i na kojima se može raditi u budućnosti", zaključuju iz Coca-Cole.

Izvještaj je dostupan na ovom linku.
Prijavi grešku


Komentari (27)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...