Na sajmu je po treći put svoj štand postavila Turistička organizacija Srbije (TOS), u saradnji s Turističkom organizacijom Beograda.
Mirjana Ljubinković, direktorka turističke agencije "Glob Metropoliten" čiji su radnici, pod okriljem TOS-a, angažovani na promociji Srbije na štandu sajma u Tokiju i imaju iskustva u radu s japanskim turistima, izjavila je za Tanjug da posjetioci iz te dalekoistočne zemlje u Srbiji očekuju visoke standarde usluge.
Ture koje organizuju japanske putničke agencije, Srbiju uključuju u paket sa Slovenijom, Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i Crnom Gorom, odnosno sa Mađarskom, Rumunijom i Bugarskom.
Na ovoj trodnevnoj sajamskoj manifestaciji u organizaciji Japanske asocijacije turističkih agencija (JATA), koji iz godine u godine, okuplja sve veći broj izlagača, predočeno je da je 18 miliona Japanaca prošle godine putovalo u inostranstvo.
Japan, država sa 127 miliona stanovnika i izuzetno visokim standardom života, je turističko tržište s ogromnim potencijalom, o čemu svjedoči i podatak da je u posljednjih pet godina između 13 i 18 miliona japanskih putnika godišnje, otišlo u inostranstvo.