Prvi put u historiji
0

SAD: Online oglašavanje u 2012. godini ispred printanih medija

Sarajevo-x.com
Očekuje se rast od 23,3% u odnosu na prošlu godinu
Očekuje se rast od 23,3% u odnosu na prošlu godinu
U 2012. godini će oglašivači u SAD-u, prvi put u američkoj historiji, potrošiti više novca na online oglašavanje nego na oglašavanje u štampanim magazinima i novinama, pokazuju najnovija istraživanja koja je sprovela agencija za istraživanje digitalnih medija i marketinga eMarketer.

Prema istraživanju čije je rezultate objavila agencija eMarketer, a prenio popularni sajt Mashable, na online oglašavanje u SAD-u će u ovoj godini biti potrošeno 39,5 milijardi dolara, dok je za oglašavanje u printanim medijima predviđeno 33,8 milijardi dolara.

U odnosu na oglašavanje na internetu tokom 2011. godine, bit će zabilježen porast od 23,3 posto, što predstavlja ogroman rast, posebno ako je poznato da je i u 2011. godini zabilježen rast od 23 posto u online oglašavanju.

Očekuje se da internet oglašavanje nastavi napredovati u narednih pet godina, ali umjerenije. Predviđa se da će 2016. godine na ovaj vid marketinga biti potrošene 62 milijarde dolara.

Predviđanja za printane medije nisu tako optimistična. Očekuje se da oglašivači nastave smanjivati budžet predviđen za oglašavanje u printanim medijima na 32,3 milijarde dolara u narednih pet godina, što je za deset posto manje u odnosu na 2011. godinu.

Online oglašavanje, s druge strane, neće ugroziti budžete predviđene za oglase na televiziji. Predviđanja govore da će oglašivači na TV reklamiranje u 2016. godini potrošiti 72 milijarde dolara, što je rast od 18,6 posto u odnosu na prošlu godinu.

Ovo će biti zdrava i dobra godina za oglašivačku industriju, sa rastom od 6,7 posto i potrošnjom od 169,5 milijardi dolara u SAD-u.