On je rekao za "Wallstreet Journal" da je sasvim jasno da je više pomoći "na putu" i da će svaka podrška "General Motorsu" (GM) i "Chrysleru" biti u skladu sa novim uslovima za restrukturisanje gigantskih proizvođača automobila.
Pozivajući se na izjavu članova radne grupe predsjednika SAD Baraka Obame, list tvrdi da je nacrt izvještaja pripremljen i da sadrži preporuke za obezbjeđivanje više pomoći u skladu sa novim pristupom rješavanju krize autoindustrije, prenio je Reuters.
Radna grupa Obamine administracije odredila je 31. mart kao krajnji rok u kome bi trebalo da se odluči da li GM i "Chrysler" mogu biti konkurentni i da li bi trebalo da dobiju 22 milijarde dolara dodatne pomoći iz federalnog budžeta.
"Chrysler" je u rukama privatnog njujorškog investicionog fonda "Cerberus".
Dvije autokompanije primile su u decembru 17,4 mlijarde dolara državne pomoći, nakon što su upozorile da neće preživjeti bez finansijske podrške.
Treći veliki proizvođač iz Detroita, "Ford", koji je također u velikim gubicima, još se nije prijavio da dobijanje pomoći.
Levin je rekao da on nema nikakav poseban plan, ali da je porastao optimizam da će novi krediti za podršku GM i "Chrysleru" biti dodijeljeni nakon što je radna grupa prošle sedmice odobrila pet milijardi dolara pomoći snabdjevačkoj industriji koja obezbjeđuje proizvođačima auta opremu i dijelove.
Analitičari ocjenjuju da još nije jasno kako će radna grupa koju čine predstavnici Bijele kuće i Ministarstva finansija "skrojiti" novi paket.
Odluka radne grupe trebalo bi da bude poznata uskoro, a mediji nagađaju da će sadržati različit pristup rješavanju sudbine GM i "Chryslera", koji traže dodatnu pomoć od 16, odnosno pet milijardi dolara.
Plan izlaska iz krize obavezuje proizvođače da u dogovoru sa Ujedinjenim sindikatom zaposlenih u autoindustriji (UAW) obezbijede koncesije na plate, manje izdatke zaposlenih za zdravstveno osiguranje, kao i smanjivanje dugova.