U zadnja tri mjeseca prošle godine, odnosno u trećem tromjesečju njegove fiskalne godine, SABMiller je ostvario rast prihoda od tri posto, a organski obim prodaje se povećao za tri posto, dok su analitičari koje je anketirao Bloomberg očekivali rast od samo jedan posto.
Rast obima prodaje u Aziji i Africi nadomjestio je blagi pad u Sjevernoj i Južnoj Americi u razdoblju od oktobra do decembra, kada firme uveliko ovisi o navikama ljetnog pijenja piva na tržištima u Južnoj Africi i Latinskoj Americi. Na dobre rezultate pozitivno se odrazilo i poskupljenje piva.
Veliko iznenađenje predstavljala je Evropa, gdje je obim prodaje ostao nepromijenjen, nasuprot očekivanom padu, pri čemu je rast u Velikoj Britaniji i Ukrajini bio protuteža padu na ruskom i češkom tržištu.
SABMiller inače ostvaruje više od 80 posto zarade na tržištima u nastajanju poput Kolumbije, Južne Afrike, Poljske i Kine, prenose mediji.