Mališani su sakupljali 3D kartice sa likovima Štrumpfova u specijalno osmišljenim albumima, koji su bili u ponudi u svim Konzum prodavnicama. U albumima su, osim mjesta predviđenih za 3D kartice, prikazane i ilustrovane Štrumpf avanture, zabavne igre i bojanke.
Štrumpfastičnu priču pratila su i nezaboravna događanja za djecu u okviru Štrumpf karavana, koji se u toku trajanja kampanje zaustavio u 13 gradova u Bosni i Hercegovini. Najmlađi su se zabavljali sa maskotama Štrumpfa i Štrumpfete, učestvovali u kreativnim radionicama i interaktivnim igricama, modelirali Štrumpf figurice ili se prepustili body i face paintingu. Događanja u Štrumpf selu je pratilo više od 20.000 posjetilaca, dok je 9.500 mališana interaktivno učestvovalo u zanimljivim sadržajima u sklopu 17 organizovanih Štrumpf evenata.
Konzumova štrumpfastična priča pratila je svjetsku i bosanskohercegovačku premijeru novog 3D filma "Štrumpfovi 2", a mališani su svakog jutra, uz izvrsnu gledanost, Štrumpfove pratili u programu Hayat TV-a.
Loyality progam "Konzum trese štrumpforija" ostat će upamćen kroz mnoga sretna dječija lica, smijeh, zabavu i igru, čime je ispričana jedna nezaboravna štrumpfastična priča, saopćeno je iz Konzuma.