{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sinkro: Za svaki kupljeni proizvod kupci dobijaju jedan proizvod DITA-e

14.7.2015. u 14:04
121
Sinkro: Za svaki kupljeni proizvod kupci dobijaju jedan proizvod DITA-e
121
Fabrika namještaja Sinkro iz Sarajeva, posljednjih godina bilježi odlične rezultate poslovanja u BiH i inostranstvu, te nastavlja sa trendom povećanja proizvodnje i otvaranja novih radnih mjesta.


Pored poslovne Sinkro dosta radi na humanitarnom planu i kao društveno odgovorna kompanija, u skladu sa svojim mogućnostima, podržava različite humanitarne, sportske i druge manifestacije, te pruža pomoć onima kojima je najpotrebnija.

To potvrđuje i posljednja akcija koja već nekoliko dana traje u Sinkro salonima u Hrasnici i Vilsonovom šetalištu, gdje uz svaki kupljeni proizvod kupci dobijaju i po jedan proizvod DITA Tuzla.

"Domaći proizvodi polako, ali sigurno vraćaju povjerenje Bosanaca i Hercegovaca. Drago nam je da možemo pomoći vrijedne radnike koji su sami pokrenuli proizvodnju, a posebno nam je drago da se cijela BiH ujedinila oko jednog ovakvog projekta. Ovim našim skromnim doprinosom radnicima DITA-e jačamo domaću proizvodnju i našu državu" – poručili su iz kompanije Sinkro.



Sinkro se bavi proizvodnjom tapaciranog namještaja i prodajom platna i repromaterijala za namještaj. Kvalitetom svojih proizvoda Sinkro je postao prepoznatljiva brend na evropskom tržištu namještaja, a firma je zaslužila mjesto među najboljim i najtraženijim proizvođačima u ovom sektoru.

"Zahvaljujući porastu prodaje u našoj zemlji i novim sklopljenim ugovorima sa partnerima, polako ali sigurno idemo prema broju od 400 zaposlenih, što je cilj u godini pred nama" – kažu iz ove kompanije.

Sinkro izvozi namještaj u 25 zemalja svijeta, dok je u segmentu prodaje štofova i repromaterijala za proizvodnju namještaja, također, jedan od lidera na regionalnom tržištu na kojem snabdijeva više od 250 proizvođača namještaja.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koristite li knjigu žalbe ako niste zadovoljni uslugom u prodajnom objektu?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: