Rješavanje problema
110

Njemačkim marketima se šire "vrećice za spašavanje": Pet kilograma voća i povrća za tri eura

Piše: B. R.
"Vrećice za spašavanje" u Lidlu postoje od 2022. (Foto: Lidl)
"Vrećice za spašavanje" u Lidlu postoje od 2022. (Foto: Lidl)
Lanac marketa Kaufland je krenuo stopama sestrinskog Lidla u nastojanju da smanji bacanje hrane te da ljudi budu ekološki osvješteniji. To je učinio uvođenjem "vrećice za spašavanje" (Rettertüten).

Riječ je o vrećicama koje se na kraju dana pune voćem i povrćem s manjim vanjskim nedostacima, ali koje je i dalje jestivo. U njima je do pet kilograma voća i povrća, a koštaju tri eura. Istaknute su s natpisom "Još sam dobar (Ich bin noch gut)" i dostupne su u Kauflandovim trgovinama širom zemlje.

"Vrećice za spašavanje", koje u Lidlu postoje od 2022., dio su Kauflandove sveobuhvatne strategije za smanjenje bacanja hrane Naime, cilj im je taj da do 2030. smanje bacanje hrane za 50 posto.

Osim toga, grupacija Schwarz, pod kojom su Kaufland i Lidl, sve više koristi i korpe napravljene od recikliranog materijala, uvodi inovativne mjere u transportu robe te mjere za smanjenje oštećenja robe, prenose njemački mediji.