U prvoj polovini 2019.
0

Kompanija Bimal ostvarila prihod od 90 miliona KM

E.S.H.
Brčanska fabrika za proizvodnju jestivog ulja Bimal d.d. uspješno je prevazišla poslovne izazove i kompleksnosti izvoznih tržišta iz 2018. godine, prije svega tržišta Turske, i nastavila je svoje profitabilno poslovanje, saopćeno je iz ove kompanije.

Poslovni prihod kompanije Bimal d.d. u prvoj polovini tekuće godine iznosi blizu 90 miliona KM, a poslovni prihodi Bimal Grupe u prvoj polovini tekuće godine prelaze 150 miliona KM.

Dobit Bimala iznosi oko 1,35 miliona KM s tendencijom rasta u drugoj polovini tekuće godine.

"Čvrst temelj našeg poslovanja je naša vizija razvoja u biznisu jestivih ulja i realna snaga naših dugoročnih ciljeva, koji su suštinski stubovi Bimal Grupe. Jedina domaća fabrika za proizvodnju jestivog ulja stoga i zauzima jednu od liderskih pozicija među firmama u Bosni i Hercegovini", izjavila je Nataša Pucar, direktorica Korporativnih komunikacija STUDEN Holdinga, u čijem sastavu se nalazi i brčanski Bimal.

Nataša Pucar, direktorica Korporativnih komunikacija STUDEN Holdinga
Nataša Pucar, direktorica Korporativnih komunikacija STUDEN Holdinga

Odlično postavljena strategija i kontinuirani sveobuhvatni partnerski odnos sa svim nosiocima poslovanja, oduvijek su pozitivno uticali na stabilnost, rast i povjerenje u Bimal.

U saopćenju navode da kompanija ni u periodima otežanog poslovanja nije odustala od dodatnih ulaganja u inovacije, visokokvalitetne proizvode, brigu o zahtjevima kupaca i razvoja svoje poslovne mreže.

"Dugoročna vizija naše uprave, uprkos turbulentnoj poslovnoj godini iza nas, omogućila nam je da postanemo pokretači BEZ GMO proizvodnje u našoj zemlji i da odgovorimo na zahtjeve tržišta i onih koji žele izbor pri kupovini hrane, te da ostanemo lider na tržištu", rekla je Pucar.

Brčanski Bimal je primjer uspješnog preuzimanja stare fabrike gdje je od potpuno devastirane proizvodnje uspostavljena proizvodnja jestivog ulja, sačme, lecitina i masnih kiselina na svjetskom nivou, zadovoljavajući pritom potrebe domaćeg i velikog broja izvoznih tržišta.