"Niko neće biti oštećen"
2.7k

Građani dobijaju uvećane račune za struju, Elektroprivreda BiH ima objašnjenje

I. P.
Foto: F. K./Klix.ba
Foto: F. K./Klix.ba
Mnogi korisnici usluga Elektroprivrede Bosne i Hercegovine prijavili su portalu Klix.ba promjene u iznosu računa za utrošenu energiju, a čije odstupanje ne odgovara očekivanim oscilacijama. Pojedini građani tvrde da su njihovi računi za čak od 30 do 50 posto veći nego što je to uobičajeno. Obratili smo se EPBiH i zatražili odgovore.

Iz Elektroprivrede Bosne i Hercegovine našem portalu je saopćeno kako su upoznati o problemu te da su propusti nastali zbog smanjenog broja očitavanja u jeku pandemije koronavirusa.

"S ciljem prevencije i sprečavanja opasnosti od širenja virusa COVID-19, JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo je, poštujući preporuke Vlade FBiH, centralnog kriznog štaba Federalne uprave civilne zaštite i nadležnih kantonalnih kriznih štabova, u periodu dok traje opasnost, smanjila neposredne kontakte svojih zaposlenika s kupcima električne energije te su se očitanja određenog broja mjernih mjesta vršila jednom u dva mjeseca. Procjena potrošnje je rađena za svih 703.000 kupca iz kategorije domaćinstva na osnovu očitane potrošnje iz prethodnog mjeseca i ova procjena se pokazala pouzdanom u više od 99,5 posto slučajeva. Preostalih 0,5 posto prigovora kupaca će se riješiti ili je već riješeno prilikom prvog narednog očitanja", rečeno je iz Elektroprivrede BiH.

Kako nam je objašnjeno, bez obzira na ovakav način očitanja brojila, kupci ni na koji način ne mogu biti oštećeni i platit će stvarnu potrošnju električne energije.

"U svih pet elektrodistribucija u sastavu JP Elektroprivreda bez obzira na vanredne okolnosti svim kupcima, čija potrošnja nije očitana prethodni mjesec i kojima je račun ispostavljen na osnovu procjene potrošnje, tokom mjeseca maja će se očitati brojila", saopćeno je iz EPBiH.

Iz preduzeća je objašnjeno da će se sve eventualne greške koje su se dogodile prilikom procjene očitanja za prethodni mjesec automatski kompenzirati jer će se očitanjem brojila utvrditi tačna potrošnja za dva mjeseca.

Iz Elektroprivrede kažu da je potrošačima u slučaju da uoče odstupanja u očitanju, ostavljena mogućnost da sami očitaju brojilo. Informacije o očitanju kupci mogu dostaviti telefonskim pozivom putem besplatne info linije ili upućivanjem na mail adresu, nakon čega će se izvršiti korekcija računa.