Izazov novog vremena
3

Dobit kompanije Disney raste, a zarada njene sportske televizijske mreže ESPN opada

Klix.ba
Foto: EPA
Foto: EPA
Kompanija Disney zabilježila je dobre rezultate uprkos nižoj zaradi njene sportske televizijske mreže ESPN, koja je pod pritiskom zbog rasta "online streaminga".

Neto dobit kompanije Disney u tromjesečju završenom 1. aprila iznosila je 2,4 milijarde dolara, što je za 11,4 posto više nego u istom periodu prethodne godine, izvijestio je AFP.

Prihodi su iznosili 13,3 milijarde dolara, i veći su za 2,8 posto. Snažne rezultate su zabilježili zabavni parkovi Disney, a odlično je išla i prodaja karata na pozorišnim blagajnama za predstavu "Ljepotica i zvijer", što je povećalo profit zabavnog studija.

Međutim, pitanja o ESPN-u, koji već dugo isisava novac kompaniji Disney, dominirala su među analitičarima na konferenciji sazvanoj kasno sinoć.

Sve manje korisnika u SAD-u se pretplaćuje na kablovsku televiziju, što pogađa i ESPN-ove gledaoce i oglašavanje. Zarada u kablovskoj mreži pala je za 3 posto, na 1,8 milijardi dolara.

Glavni izvršni direktor kompanije Disney Bob Iger rekao je analitičarima da "menadžment ne sjedi skrštenih ruku" u pogledu tehnoloških promjena kod medija, koje nagrizaju poslovanje kablovske televizije i utjču na to da se sve više ljudi okreće gledanju programa preko mobilnih uređaja.

Iger je naveo da ESPN preduzima korake kako bi emitovanje programa prilagodio mobilnim uređajima, a najavio je i mogućnost da se njihovi programi nađu na internet kanalima kao što su Hulu, Sling i Youtube.

ESPN je nedavno smanjio broj zaposlenih za blizu 100 ljudi, među kojima su bila i mnoga poznata tv lica, a prema Igeru ova cifra i "nije posebno značajna" s obzirom na to da ESPN ima 8.000 zaposlenih.

Akcije Disneyja su pale za 2,5 posto, na 109,29 dolara u produženom trgovanju, nakon isteka zvaničnog radnog vremena berze, navodi francuska agencija.